XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Harde lifts.

Goeie move ook daar van @TheWasp

29xgt.gif

Eerste plek behaald op de SBD CUP in de -105 :D

Super wedstrijd gedraaid man! Easy beurten voor openers ook.

Die linker spotter bij het squatten is ook niet mis trouwens

Mijn video van de sbd cup. Moet toch echt eens even wat gains gaan maken voor het NK

Mijn video van de sbd cup. Moet toch echt eens even wat gains gaan maken voor het NK

Jammer dat er geen stijlprijzen waren voor je singlet.

Bedankt man! Had het op safe gespeeld omdat het de eerste keer was dus wilde sowieso geen fouten op m'n openers hebben.

Jammer van je 310 Deadlift!

fucking bruut man. Zal nog spannend worden voor best lifter in december dus! De nieuwe garde :D

edit: dubbel

Koekoek. Geeft het geen extra druk zo op dat laminaat en met 2 spotters?

fucking bruut man. Zal nog spannend worden voor best lifter in december dus! De nieuwe garde :D

Thanks, ben benieuwd ja. Jordi is nog wel lastig met bijna 474 wilks, maar we zullen zien. en joey gaat ook teringhard en Pjotr is natuurlijk ook steady 460+.

Koekoek. Geeft het geen extra druk zo op dat laminaat en met 2 spotters?

Thanks. Is geen laminaat, maar een soort zeil. Sommigen vinden het glad, maar heb er zelf geen last van. Normaal wel meer dan 2 spotters eigenlijk, maar er waren niet echt geschikte aanzwezig en ik had er wel vertrouwen in.

Vorige maand 132.5 highbar pr (squat altijd highbar)

Gister sinds maanden weer eens lowbar en eindelijk de 3 plates gehaald. Echt een milestone. Net wat te hoog helaas, en gare form. Maar heb hem wel :D

Vorige maand 132.5 highbar pr (squat altijd highbar)

Gister sinds maanden weer eens lowbar en eindelijk de 3 plates gehaald. Echt een milestone. Net wat te hoog helaas, en gare form. Maar heb hem wel :D

Sickening spotters op die highbar squat

Terug
Naar boven