- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup

Super man, kreeg 2x over kippenvel bij je dl's!
Waarom switch je eigenlijk tussen knee sleeves ineens?
Ik hoop dat de link werkt, weet niet hoe ik anders iets moet uploaden zonder weer van alles te moeten downloaden
Graag commentaar op uitvoering, het is een PR 80kg. wil graag progressie maken met correcte uitvoering, dus tips zijn welkom.
Edit: cool, het werkt!
Veel aanpassingen nodig maar belangrijktste hou op met touch and go, de rest van dbb zal verder commentaar leveren

Belangrijker dan dat komt het je vorm ook niet te goedeOke thanks, ik moet hem wat langer laten rusten? Ik zie wat je bedoeld! Ga ik doen, is eigenlijk gewoon cheaten wat ik doe![]()
Waarom heb je wc papier in je handen? Direct contact met de bar is altijd het beste
Ik hoop dat de link werkt, weet niet hoe ik anders iets moet uploaden zonder weer van alles te moeten downloaden
Graag commentaar op uitvoering, het is een PR 80kg. wil graag progressie maken met correcte uitvoering, dus tips zijn welkom.
Deed ik vroeger ook, is een goeie DIY vervanging voor gyms waar je geen magnesium mag gebruiken en geen liquid chalk hebt.

Je mist inderdaad volledig je startspanning, probeer eens het volgende:
- duw je schouders omlaag en naar achteren om zo spanning op je lats te krijgen, houd dit vast tijdens je lift
- zak naar beneden, pak de stang vast en breng je bovenlichaam met je schouders iets voor de lijn van de stang, dus niet erboven of zelfs erachter
- breng nu je heupen omhoog en begin van daaruit je heupen omlaag te persen via spanning op je hamstrings en ook nog steeds je lats, hierbij heb je al een deel van het gewicht vast.
- ga door met je heupen omlaag brengen totdat je voelt dat je heupen niet lager kunnen zonder dat je bovenlichaam naar achteren word getrokken, dit is je start moment
- trek nu door met de gedachten dat je heupen altijd met dezelfde snelheid moeten bewegen als de stang.
- zodra de stang boven je knie is hoef je alleen nog je heup naar voren te duwen, houd hierbij je schouders laag en naar achteren en ga niet shruggen met je armen.
-rustig met spanning zakken en repeat.
, er valt inderdaad nog veel te verbeteren! De door jou gegeven uitleg met daarbij ademhaling en de focus op de core zoals eerder genoemd, voelt het toch anders aan.