- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommigen claimen er wel wat voordeel bij te hebben, betere legdrive ofzo
Als ik last van de knieën heb tijdens een periode met hoog volume op de squat kan ik me wel voorstellen dat sleeves ook tijdens de bench de last wat verlichten.Onzin. Het enige wat ik kan bedenken is dat je arch met strakke sleeves iets stabieler is.

Zeker in de winterAls ik last van de knieën heb tijdens een periode met hoog volume op de squat kan ik me wel voorstellen dat sleeves ook tijdens de bench de last wat verlichten.
Verder denk ik dat het vooral aangenaam is om lekker warme knieën te hebben tijdens het benchen.![]()
Vorige maand 132.5 highbar pr (squat altijd highbar)
Gister sinds maanden weer eens lowbar en eindelijk de 3 plates gehaald. Echt een milestone. Net wat te hoog helaas, en gare form. Maar heb hem wel
ik film sowieso niet graag omdat ik dan vaak de focus verlies.Take it or leave it
Ik heb nog een bouwspot staan maar ik vergeet die altijd aan te stekenik film sowieso niet graag omdat ik dan vaak de focus verlies.
Mensen die wat kritiek kunnen leveren? sinds kort weer overgeswitched naar lowbar en voeld meer solide. Maar toch altijd verbeterpuntjes.
wat is die in hemelsnaam aan het doen gvd