Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterk!
Vlotte rep. :)

@tymboo wat is voordeel van knee sleeves bij bench?

Of was je te lui om ze af te doen? :D

Onzin. Het enige wat ik kan bedenken is dat je arch met strakke sleeves iets stabieler is.
Als ik last van de knieën heb tijdens een periode met hoog volume op de squat kan ik me wel voorstellen dat sleeves ook tijdens de bench de last wat verlichten.
Verder denk ik dat het vooral aangenaam is om lekker warme knieën te hebben tijdens het benchen. :D

Als ik last van de knieën heb tijdens een periode met hoog volume op de squat kan ik me wel voorstellen dat sleeves ook tijdens de bench de last wat verlichten.
Verder denk ik dat het vooral aangenaam is om lekker warme knieën te hebben tijdens het benchen. :D
Zeker in de winter

Bench 2x110 eerste rep was wat verneukt op het onderste stuk (na 2*3*105) -- 1.83m - 82Kg bw
*hierna nog eens 2x110 / 2x3x105

Ik heb ook een keer voor de lol dat sumo deadliften geprobeerd. Bereid je voor op je lelijkste sumo deadlift techniek van je leven. 300kg maximaal op lompe kracht.

Vorige maand 132.5 highbar pr (squat altijd highbar)

Gister sinds maanden weer eens lowbar en eindelijk de 3 plates gehaald. Echt een milestone. Net wat te hoog helaas, en gare form. Maar heb hem wel :D

Mensen die wat kritiek kunnen leveren? sinds kort weer overgeswitched naar lowbar en voeld meer solide. Maar toch altijd verbeterpuntjes.

90kg IFSA log press uit doorrol

200kg squat

nice lift

Jammer n beetje onderbelicht

.

filmpje van gisteren. Rest in mijn log

Eerste officiële Nederlandse grip records.

78kg - Inch dumbbell

100kg - 2 hands pinch (50mm)

Mensen die wat kritiek kunnen leveren? sinds kort weer overgeswitched naar lowbar en voeld meer solide. Maar toch altijd verbeterpuntjes.

Voor dat meisje op de achtergrond heb ik nog wel wat tips.

:roflol: wat is die in hemelsnaam aan het doen gvd

Terug
Naar boven