Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nog 6 weken tot het NK Powerlifting. :D

• Like
Waarderingen: 456

3x1x180KG @ 83KG bw, iemand tips of kritiek behalve dat heupen iets omhoog schieten?
Bij de laatste lift is te merken dat ik heel iets naar rechts trek, rechter lat begon onderaan (midden van de rug) iets gevoelig te worden dus daarom van achter gefilmd, is me nooit eerder opgevallen dat ik lichtjes naar rechts trek, iemand cues hiervoor?

• Like

3x1x180KG @ 83KG bw, iemand tips of kritiek behalve dat heupen iets omhoog schieten?
Bij de laatste lift is te merken dat ik heel iets naar rechts trek, rechter lat begon onderaan (midden van de rug) iets gevoelig te worden dus daarom van achter gefilmd, is me nooit eerder opgevallen dat ik lichtjes naar rechts trek, iemand cues hiervoor?

Heupen proberen dichter bij de bar proberen krijgen waardoor je bovenlichaam iets rechter komt. Nu sta je sumo maar lift je als conventioneel.

Ook is de bar te ver van je benen. Je start tegen je schenen en vanaf je pull begint gaat die een heel stuk weg van je schenen waardoor je nog meer voorover gaat hangen. Proberen naar achter te trekken dus. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Zullen anderen beter kunnen

Ik snap wat je bedoelt, moet inderdaad meer spanning in de hamstrings houden en achterover hangen, denk dat ik daar het grootste deel al mee op los maar lukt niet altijd even goed..
Misschien maar weer wat vaker conv gaan liften en kijken hoe dat gaat, al bijna een jaar amper conv gelift dus voelt nu wat onwennig aan als ik dat doe.

Zou hook grip dat naar rechts trekken trouwens op kunnen lossen? Heb het gevoel dat het misschien wel door mixed grip komt dat ik iets naar rechts toe trek.

Geen idee gebruik zelf nooit hook grip. kijken of je voeten op dezelfde positie staan vergeleken met de bar. Misschien zet je meer spanning rechts dan links. Geen id.

Gewoon wat zakken in gewicht, en techniek er in rammen :)

Geen idee gebruik zelf nooit hook grip. kijken of je voeten op dezelfde positie staan vergeleken met de bar. Misschien zet je meer spanning rechts dan links. Geen id.

Gewoon wat zakken in gewicht, en techniek er in rammen :)

Toch maar eens proberen binnenkort, zelf ook nooit hook grip gebruikt aangezien ik met mixed nog nooit heb gefaald op grip.
Ik lift ook vrijwel nooit 90%+ op deadlift en met wat lagere percentages ziet het er al iets beter uit, maar inderdaad toch nog meer op techniek gaan letten, bedankt!

En nu we toch bezig zijn, iemand kritiek op squat (1rm van 135) en bench (1rm van 90, dat poverty bench:( )?

Netjes

Sterk man!

• Like
3x240kg shrugs en 1x95 IFSA log uit doorrol

Gains

Lekker man !

damn, sterk

Die bench rom is echt gigantisch voor zo'n brede grip

Terug
Naar boven