Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

100kg zandzak press

6 x 175kg squat

Netjes Sanca, dat geeft mij ook vertrouwen om eens de 210 te pakken! We zitten nagenoeg op het zelfde niveau nu

Paar lifts

135kg snatch, god***domme zeg wat een hoop.

Hopla!! Die ging vlot.

Mislukte 130kg bench:

Eindelijk 50kg dumbbell chest press aangetikt :) 70kg bw

Ik zou je aanraden aan je set up te werken bij de bench want je lijkt daar totaal niet aan te doen.

Ik zou je aanraden aan je set up te werken bij de bench want je lijkt daar totaal niet aan te doen.

Ik ging dit keer inderdaad veel te snel.

Alhoewel dat archen wat veel powerlifters doen niet voor mij weggelegd is.
Ik heb een chronisch probleempje aan mijn stuit waardoor mijn onderrug tot aan mijn sacrum/stuit over de jaren heen extreem vast zit en niet meer is los te krijgen. Dus niet bepaald een flexibele rug om een enige vorm van arch te kunnen vormen. Daar heb ik meestal nog moeite mee voordat ik ga benchen, dat mijn spieren vrij verkrampt op de bank liggen en ik op een goede dag veel meer reps kan drukken dan op een slechtere dag. Vaak helpt het mij wel om tussen door het benchen close grip pull ups en seated cable rows te doen zodat mijn bench set up verbeterd.

Ik zou willen dat ik op zo'n manier kon benchen Lol, dan had ik misschien al wel de 140kg aangetikt (mocht mijn nek niet breken):

Bedenk wel dat je je onderrug niet echt arched, de kromming voer je uit met een hoger deel van je wervelkolom.

Aan het trainen voor de verdere verhuis van je gym?Ge ja ipv met de camionette gewoon met de kruiwagen de hele handel verhuizen?:D

Terug
Naar boven