inspirasn
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet vrijwel zeker dat je deze gefaild had, als je spotter er niet aan had gezeten.
404 setup not found

En dit.Spotter blijft gewoon van de barbell zolang er opwaartse beweging is.
Het is vooral bizar dat hij mensen coacht tegen betaling. Zijn techniek is slecht op alle grote lifts en die gratis split (verkrijgbaar op zijn website) is enormous slecht. Schandalig dat hij aan coaching doet.

Het is vooral bizar dat hij mensen coacht tegen betaling. Zijn techniek is slecht op alle grote lifts en die gratis split (verkrijgbaar op zijn website) is enormous slecht. Schandalig dat hij aan coaching doet.
Je weet ook dat je m moet pauzeren op een wedstrijd? Zeker als je dat nog nooit hebt gedaan kun je hier zo nog 5 à 7,5 kilo af halen waarschijnlijk
Ik heb in het verleden mijn schouder zo verneukt dat hij nu nog soms van zijn plek schiet. En ik denk dat het van verkeerd benchen komt. Dit is sowieso een krachtige lift maar ik zou evengoed wat aan je techniek gaan doen. Dan bench je misschien wel langer blessurevrij en ook meer.
En over dat coach zijn, mij maakt het allemaal niet zoveel uit maar leer nooit iemand zo te deadliften als je hier laatst postte. Dat was zelfs een beetje eng.
Gewoon sterk voor dat bw. Fouten maken in de gym mag, op het plankier niet. Lekker op techniek focussen en je haalt een mooi totaal in de -74.
Sowieso je hoofd op de bank laten liggen, en pauzeren.
Pauzeren lijkt me niet bepaald een must tijdens training. Zeker als je geen competitie doetSowieso je hoofd op de bank laten liggen, en pauzeren.
Ik noem mezelf ook absoluut geen powerlifting coach. Heb op alle vlakken nog veel te leren, maar ik denk dat niemand ooit helemaal is uitgeleerd als het gaat om fitness. Verder kan ik prima anderen, met name beginners op weg helpen om hun fitness doelen te behalen en draait niet alles om de grote lifts. Mijn vorm kan inderdaad wat beter tijdens mijn PR, en geef ik ook toe dat mijn vorm op de Deadlift PR video's niet goed is volgens powerlifting standaarden. Maar dat is tot nu toe mijn persoonlijke voorkeur geweest om mezelf te pushen en werk ik er nog dagelijks aan om dat te verbeteren. Hoe ik zelf een 210kg deadlift uitvoer is puur en alleen voor mijzelf. Een beginner met een barbell en wat lichte gewichten de deadlift aanleren doe ik natuurlijk wel op de juiste manier, en met goede vorm.