AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goed die hakken op de vloer.

Niet slecht, toch 1 hele rep, Tymen. Of tel je die zonder lock ook allemaal? Trolollloloolololololl

zat nog meer in ook, netjes.

wel een erg gammel rek niet?

zat nog meer in ook, netjes.

wel een erg gammel rek niet?

Ja zat meer in, maar dit was een ongeplande conservatieve max voor de gein.

Zeker een gammel rek haha. Paar jaar geleden voor 60€ gekocht maar het werkt nog prima.

Mijn 270 strongman deadlift PR @ Sterkste man van NL -105 met een stugge bar:

Gefeliciteerd :thumbup:.
Waarom toch al dat geschreeuw. Lijkt wel een dierentuin.

In 2010 260 getrokken, in 2013 een 265 en daarna nooit meer weten te verbeteren. Twee kwalificatiewedstrijden gehad dit jaar waarbij de 270 een kansloze poging was en nu na 4-5 jaar op de finale éindelijk mijn PR weten te verbreken en daarbij een 1e plaats gehaald op dit onderdeel. Genoeg redenen om fokking blij te zijn.

Zag er easy uit. Lijkt of er meer in zit. concrats

Zag er easy uit. Lijkt of er meer in zit. concrats
Ik probeerde daarna 1x175 maar die kreeg ik maar twee cm van de grond. Ik had er al een zware bench press sessie op zitten dus dat zal ook wel een invloed gehad hebben. Het vreemde is ook dat ik drie jaar geleden en Max had van 1 x 165 maar hel vaak deadlifte. Nu doe ik dat zelden. Vreemd.

Hier een lift van afgelopen zomer op een kwalificatie voor het NK -105kg.
125kg voor de winst. Weet nog steeds niet hoe ik hem wist te redden aangezien ik totaal uit de baan duwde.
Incl* legging. :wanker:

1ste keer log weer sinds augustus, viel niet tegen.

Squats van verleden vrijdag.

Ben onlangs begonnen met een variant op deadlift, hack squat/deadlift.

Nu heb ik het probleem, de ene training knal ik tege mijn hamstrings, de andere weer niet.

Heeft iemand enige cues of tips? En door te grote hams zal het ni zijn hèhè

280kg hack squat, en ik maar denken dat ge niet meer lifte :bow:

Squats van woensdag, nu beginnen de 10 reppers toch wel zwaar te worden :P

Ik heb gemerkt dat je misschien ietsje meer naar achteren moet gaat zitten en een beetje verder van de barbell moet gaan staan. 't Zijn kleine aanpassingen, dus niet plots 20cm van de barbell gaan staan.
Niet dat ik veel ervaring heb, maar heb wel wat zitten experimenteren de vorige training.

Is Hack squat een variatie op de deadlift of squat, ik zou zeggen deadlift maar je gebruikt voornamelijk je quads niet?

Het zit er wat tussenin, maar je gebruikt meer je quads ja.
Lijkt me nuttige assistentie voor beide lifts.

Terug
Naar boven