MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Heb je een tijdje niet gebencht dan? Blessureleed?

Al heel lang rotator cuff ellende maar vooral gewoon ook stressvolle job waar het trainen nogal eens onder te lijden heeft
 
Al heel lang rotator cuff ellende maar vooral gewoon ook stressvolle job waar het trainen nogal eens onder te lijden heeft
Herkenbaar. Sucks balls.
 
140kg @72kg bw

Poging 1:

Poging 2:

Nog niet gelukt, maar hopelijk binnen een paar weken zodat ik weer kan cutten (Momenteel 6 maanden in mijn bulk 64kg ==> 72/73kg).
Ik ben me ervan bewust dat het geen paused rep is, maar ik doe niet mee aan competities dus dat is nog geen prioriteit voor mij.

Wel een gewicht waar ik al jaren lang naar toe aan het streven ben om dat 1x te liften :).
 
Wellicht de pinkies aan de ringen en wat legdrive zit er zeker wel meer in
 
140kg @72kg bw

Poging 1:

Poging 2:

Nog niet gelukt, maar hopelijk binnen een paar weken zodat ik weer kan cutten (Momenteel 6 maanden in mijn bulk 64kg ==> 72/73kg).
Ik ben me ervan bewust dat het geen paused rep is, maar ik doe niet mee aan competities dus dat is nog geen prioriteit voor mij.

Wel een gewicht waar ik al jaren lang naar toe aan het streven ben om dat 1x te liften :).
Jammer dat die vent er steeds aan zit. Pl technisch wel veel mee fout maar opzich wel sterk. Wat kan je gepauzeerd en zonder hulp?
 
Ik had niet gedacht dat we jou nog zouden terugzien na al die commentaar. Respect.

Waarschijnlijk had je het de eerste keer wel gehaald als je mongoloïde, gelobotomeerde, linkshandige, ongedoopte kutspotter niet aan de bar had gezeten.
Volgende keer goed communiceren met het eencellig gespuis dat je laat spotten. Tenzij de barbell een neerwaartse beweging maakt niet aanraken.
 
Sterk hoor zonder enige arch en leg drive. Met een redelijke dichte grip. Nog een beetje en je hebt em
 
Ten eerste: Proficiat dat je niet gewoon de stoere hebt uitgehangen en aandacht hebt besteed aan je veiligheid door de spotters op de juiste hoogte te zetten. :thumbup:
Ten 2de: Mooi PR, toch! :)
Jammer van die 120kg. Maar veel kan het niet meer schelen of je pakt die ook.
 

mijn beste loglift op de push en pull 2018. 5kg onder mijn wedstrijdpr maar aan ruim 10kg bw minder. Erg tevreden mee!
De raw power zit er nog even niet maar kan op techniek en explosiviteit gelukkig het nodige compenseren!
 
Een kleine compilatie van onze event training.

 
Laatst bewerkt:
Dit is bij mij thuis. Er heeft hier wel al eens een bart getraint ja :)
 
Dit is bij mij thuis. Er heeft hier wel al eens een bart getraint ja :)
Bart met de baard? Ik dacht dat dat bij hem thuis was toen ik filmpjes op Facebook voorbij zag komen, mooie spullen heb je man!
Doe je ook wedstrijden mee?
 
Bart met de baard ja. Die filmpjes (als het die zijn die ik denk dat je bedoelt) waren ook hier in mijn gym gefilmd. Dank je, heb lang verzameld om dit allemaal te vergaren.

Nee nog geen wedstrijden meegedaan. Ik ben die smalle in dat filmpje. Die grote jongen (John) doet wel powerlifting wedstrijden mee.
 
Waar ruikt hij steeds aan? Zag het potje in eerste instantie over het hoofd en dacht dat hij moest niezen :')
 
Voortaan ook maar een schietgebedje doen voor mijn deadlift, dan lijk ik ook hardcore.
 
Back
Naar boven