Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Fffoookkk jij bent iig geen toonbeeld van atletisisme. Ik kwam zelfs verder :p
Haha ja neig lomp :D
2 meter ofzo ? if that
Ik sprong 2m60 ongetraind paar jaar terug ;p
 
Mooi hoor, zag er nog best vlot uit
 
Thanks. Mijn PR’s gaan vaak vlot, misschien laat ik wel teveel in de tank.
Het ziet er inderdaad aardig vlot uit voor een PR. Ik denk dat er nog wel wat bij kan. Maar gezien dat kleine knikje op het sticking point was het misschien geen slecht idee om gewoon heel blij te zijn met je 190kg. Dan kan je binnenkort weer een PR zetten. :D Die kans is iets kleiner als dit een all out grinder was geweest. :)
 
Je had er zeker nog wel 5kg bij kunnen grinden.
 
2RM squat 2*150. Iemand tips en trics wat ik kan doen met mijn squat? Blijft echt zwak bij mij
 
Je had er zeker nog wel 5kg bij kunnen grinden.

Ja achteraf gezien wel. Maar ik ging voor 180 dus die 190 was al aangenaam. En nu er meer in het vat zit is 200kg ineens wel heel dichtbij :)
 
2RM squat 2*150. Iemand tips en trics wat ik kan doen met mijn squat? Blijft echt zwak bij mij

Zwak vergeleken je andere lifts? Ik zou het dan zoeken in programmering, want qua techniek is er weinig op te merken.

Valt me trouwens op dat het uitlopen easy gaat bij je. Ik schijt bijna in mijn broek als ik zware dubbels of singels doe. De squat zelf gaat soepeler.
 
Laatst bewerkt:
Zwak vergeleken je andere lifts? Ik zou het dan zoeken in programmering, want qua techniek is er weinig op te merken.

Valt me trouwens op dat het uitlopen easy gaat bij je. Ik schijt bijna in mijn broek als ik zware dubbels of singels doe. De squat zelf gaat soepeler.
Jep zwak vergeleken met de rest idd. Voorlopig volg ik even silent mikes off season schema. Wat me op alle lifts wel al vprs heeft gebracht. Maar op squat kan ik het nooit uiten naar een 1rm, lijkt alsof ik nooit full power kan gaan terwijl ik dit bij de rest wel kan, opzich goed dat men techniek goed lijkt maar dan moet ik het idd ergens anders zoeken. Laatste keer heb ik met Sheiko goeie gains gemaakt. Denk dat ik nu verder ga doen zo (binnen kort op reis) en erna mss een sheiko cycle dan ofzo
 
Jep zwak vergeleken met de rest idd. Voorlopig volg ik even silent mikes off season schema. Wat me op alle lifts wel al vprs heeft gebracht. Maar op squat kan ik het nooit uiten naar een 1rm, lijkt alsof ik nooit full power kan gaan terwijl ik dit bij de rest wel kan, opzich goed dat men techniek goed lijkt maar dan moet ik het idd ergens anders zoeken. Laatste keer heb ik met Sheiko goeie gains gemaakt. Denk dat ik nu verder ga doen zo (binnen kort op reis) en erna mss een sheiko cycle dan ofzo

Hoe vaak per week squat je? Frequentie is bij mij dé belangrijkste factor ben ik na 2 jaar klooien achter (na coaching van Tymboo). Ik squat minimaal 3x per week. Toen ik nog 1-2x per week squats deed liep ik snel vast na de noob gains. En als ik vanaf nu weer minder dan 3x hanteer stopt de progressie.
 
Hoe vaak per week squat je? Frequentie is bij mij dé belangrijkste factor ben ik na 2 jaar klooien achter (na coaching van Tymboo). Ik squat minimaal 3x per week. Toen ik nog 1-2x per week squats deed liep ik snel vast na de noob gains. En als ik vanaf nu weer minder dan 3x hanteer stopt de progressie.
2* per week inderdaad. Mss moet de frequentie hoger ja
 
Bench gaat goed laatste tijd. 160 de laatste tijd paar keer gefaald (touch en go), en nu meteen paused. Best blij dus :)
Wel niet tevreden van spanning/stabiliteit op de benen.
 
Back
Naar boven