XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je je lifts hier al eens gepost voor een form-check?
Inderdaad, dat moet die doen. Heb ik ook gedaan. Drie jaar geleden was mijn squat form afschuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwelijk; En toen hebben een paar ervaren rottten hier me tips gegeven en geleidelijkaan werd het stukken beter. Idem voor de deadlift en de bench.
 
Ik ga het zelf ook eens moeten doen. :D
Er staan een aantal filmpjes in mijn log, maar eigenlijk nog niks echt om de techniek te checken. Het kan altijd beter he.
 
Ik las iets over Fox gym, is dat een goede gym voor een kort seminar. Of kent iemand een goede trainer die wat puntjes op de i kan zetten

Goede gym, goede trainer, goede lifters, goede meets en goede sfeer, ik zou het wel weten.....
 
Heb je je lifts hier al eens gepost voor een form-check?

Ja ik snap je punt, alleen heb ik mezelf voorgenomen het fora anoniem te houden. Plus ik prefereer echt persoonlijke training met iemand die me on the spot meteen tips geeft en kan corrigeren.

Goede gym, goede trainer, goede lifters, goede meets en goede sfeer, ik zou het wel weten.....
Enige nadeel voor mij is dat het ietwat ver is, Amsterdam is voor mij handiger. Al mag het de pret niet drukken en moet ik er maar wat voor over hebben.
 
Ja ik snap je punt, alleen heb ik mezelf voorgenomen het fora anoniem te houden. Plus ik prefereer echt persoonlijke training met iemand die me on the spot meteen tips geeft en kan corrigeren.
Dat kan ik begrijpen ja.
Geen idee of het makkelijk is om in een filmpje je gezicht onherkenbaar te maken, maar dat kan nog een optie zijn.
Persoonlijke coaching kan een groot voordeel zijn, zolang de coach een beetje competent is.
 
grenzlooz Mocht je interesse hebben zou ik een keertje 's avonds door de weeks tussen 6-10 langskomen. Jordi is er vaak zelf dan gewoon. Soms is hij ook zaterdags aanwezig, maar dan kan je denk ik het beste een afspraak met hem maken.
 
Beetje inhaken hier, iemand die hier rond Arnhem sport? Zou 't ook wel tof vinden om even een training met iemand mee te doen om naar mijn vorm met BP & DL te kijken.
Sport vaker alleen, zelf filmen gaat niet zo super makkelijk en iemand vragen om een filmpje te maken is ook zo awkward.
 
Ken er niemand ofzo, maar denk dat er bij NKV Atlas in Nijmegen wel wat kennis rondloopt?
Is er trouwens geen 'sportschool topic' dat voor zulke vragen moet dienen?
 
Beetje inhaken hier, iemand die hier rond Arnhem sport? Zou 't ook wel tof vinden om even een training met iemand mee te doen om naar mijn vorm met BP & DL te kijken.
Sport vaker alleen, zelf filmen gaat niet zo super makkelijk en iemand vragen om een filmpje te maken is ook zo awkward.
Vital gym. Genoeg hulp daar.
 
grenzlooz Mocht je interesse hebben zou ik een keertje 's avonds door de weeks tussen 6-10 langskomen. Jordi is er vaak zelf dan gewoon. Soms is hij ook zaterdags aanwezig, maar dan kan je denk ik het beste een afspraak met hem maken.
Ik zie dat die Jordi masterclasses geeft per onderdeel. Ik ga me voor die deadlift inschrijven, want daar loop ik het meest mee te kloten.
 
Velen zien Jordi als een charlatan, ik blijf er zelf in ieder geval ook ver van weg.
 
Back
Naar boven