XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Damn nice weight! En uitvoering ziet er heel clean uit!

Thanks! Mijn eerste poging paused mislukte door een miss groove en hamstring kramp. Maar ben met deze alsnog happy.
 
+1 idd... sterk werk voor je BW...echt knap :wl:
 
events van vandaag, graag feedback over log als er iemand iets opmerkt dat ik niet zie!
Stones niet op letten :)
 
Nu al terug 110kg op 1.70m zou wel keihard geweest zijn :)
 
Simon, harder omhoog komen bij je clean of je heupen iets agressiever inzetten. Vervolgens je ellebogen harder doorlaten komen. Als het goed is komt de log dan te liggen zoals je met je 85 bij reps 2 t/m 5 wel ziet.
 
Simon, harder omhoog komen bij je clean of je heupen iets agressiever inzetten. Vervolgens je ellebogen harder doorlaten komen. Als het goed is komt de log dan te liggen zoals je met je 85 bij reps 2 t/m 5 wel ziet.
Thanks Gijs :) Ga er werk van maken, zondag heavy singles! Tis nog zoeken naar juiste techniek, hopelijk zit het tegen SM van Vlaanderen snor :p
 
Leuk om je comeback zo te zien :)
 
Ik gooi ze ook maar even hier, gezien ik graag wat tips wil om m'n houding te verbeteren op wat lifts.
Ben deze week wat van de lifts aan het filmen voor zelfreflectie en tips van anderen.

Pendlay Row;

Deadlift:

Heb het gevoel dat de pendlay row wel lekker gaat, de deadlift ziet er best kut uit maar ik kan m'n vinger niet leggen op wat.
Zie in ieder geval dat de bar path een beetje off is maar weet niet hoe ik die stabiel in een rechte lijn kan krijgen.
 
Impressive, wanneer ga je voor de 135/140 log?
 
Back
Naar boven