Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hond die gaat er van janken

Eerder deze week een 3RM 150kg
En nieuwe pr met 167.5kg 😁
Ging toch nog best vlotsterke bench maat!
Mijn filmpje is een 227kg trapbar deadlift. Je zou sterker moeten zijn op deze bar (hoger en "betere positie") maar ik ben dit niet. Ik 0 reppede ook zo'n beetje elke car deadlift uit deze positie, dus ik mag wel stellen dat het mijn zwakte is.Voelt overigens wel beter aan mijn onderrug (meer legs).

Ziet er toch easy uit imo.sterke bench maat!
Mijn filmpje is een 227kg trapbar deadlift. Je zou sterker moeten zijn op deze bar (hoger en "betere positie") maar ik ben dit niet. Ik 0 reppede ook zo'n beetje elke car deadlift uit deze positie, dus ik mag wel stellen dat het mijn zwakte is.Voelt overigens wel beter aan mijn onderrug (meer legs).

Nice!! Ik heb eens 120 per hand gedaan maar wel met straps xD 30sec hold dacht ik, toen zeiden men traps en bovenrug enzo stoooooop xD130 per hand farmer (alleen lift)
@Sanca Saxon telt dit wel een beetje? Over een paar jaar wandel ik er mee rond
Ja met 30 sec hold snap ik dat welNice!! Ik heb eens 120 per hand gedaan maar wel met straps xD 30sec hold dacht ik, toen zeiden men traps en bovenrug enzo stoooooop xD

Prima, nu ook met hold erbij130 per hand farmer (alleen lift)
@Sanca Saxon telt dit wel een beetje? Over een paar jaar wandel ik er mee rond

Heb het eens terug gezocht was 125Kg per hand
met 30sec hold