- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo rukken aan de halter.. Zo komt er ineens spanning op je lijf wat niet echt goed is.. Tevens lift je wat vreemd in m'n ogen, maar ik kan even niet omschrijven wat het is of waardoor het komt.
Onderrug kan idd iets rechter... Hoe lang ben je eigenlijk?
Startpositie is totaal ****ed.. je kan je rug niet eens recht houden voordat je begint.. volgens mij is je upperback ****ing weak. En is je flexibility ook schandalig slecht.
Ik ben met pensioen.. ik doe alleen nog wrist curls om me te helpen bij mn nieuwe hobby: Darten.
less legs, more spinal torque. Als je gaat hitchen kan je er mss nog 20-30kg bijgooien
waarom alles doen om maar zoveel mogelijk kilo's te pakken?
ik zou absoluut niet gaan hitchen
waarom alles doen om maar zoveel mogelijk kilo's te pakken?
ik zou absoluut niet gaan hitchen
zou kunnen toch dat de koning van de hitch anderen ook over haalt om dat te doen?
niet dat ik met hitch wel 280 trek hoor!!
maar ik zou liever 250/260kg mooi trekken!dan 280 met een hitch en grinden..maar goed das mijn mening!
Ik ben met pensioen.. ik doe alleen nog wrist curls om me te helpen bij mn nieuwe hobby: Darten.
Begin van de lift zit imo fout . Je rug bolt redelijk hard . Misschien ligt dit aan flexibiliteit ? Of misschien is het gewicht net te hoog .
Wat kan ik hier verder voor doen?Startpositie is totaal ****ed.. je kan je rug niet eens recht houden voordat je begint.. volgens mij is je upperback ****ing weak. En is je flexibility ook schandalig slecht.