Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

nog een filmpje van de truckpull van tijdje geleden op limburgs kampioenschap:
http://www.youtube.com/watch?v=BSi6QUzeZJA

ik naast ted van de parre.... wat een boom van een vent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ironwoody prijs geen idee.. Raakte uit de groove(stap ook naar voren), niks geblesseerd iig

uuh die reverse bands was met 220 en 240.... :P

100kg powerclean 8 herhalingen in 1 'set'... Geen idee of dit nog telt als 1 set met die tijd tussen de laatste paar reps.
http://www.youtube.com/watch?v=SMUZR_I_StE

Niet lopen janken op m'n geschreeuw of wat dan ook, iedereen fokt zichzelf op z'n eigen manier op en de mijne werkt voor mij.

Dat geschreeuw moet je zelf weten....zolang je niet in mijn oren tetterd:P
Maruh als jij elk setjes met die intensiteit en oplading aanvalt...week in week uit...kan ook zorgen voor overtrainen. Daarom heb je niet alleen een verschil tussen gym en wedstrijd lifts, maar ook tussen psyched up lifts en normale lifts.

Dan je techniek....als vanaf rep 1 pull (deadlift)jij tot boven je knieen en dan komt ineens de 2e pull van een clean. Tis niet echt vloeiend en lijkt meer op een deadlift superset hangclean te worden. En volgens mij starten olympic lifters met hun kont lager?? Meer een squat pull in het begin etc.
Maar goed nice intensity maar kijk ermee uit :)

Idd wat chewie zegt. Je pc is al echt flink sterk maar met juiste techniek pak je volgens mij nog meer.

Dat geschreeuw moet je zelf weten....zolang je niet in mijn oren tetterd:P
Maruh als jij elk setjes met die intensiteit en oplading aanvalt...week in week uit...kan ook zorgen voor overtrainen. Daarom heb je niet alleen een verschil tussen gym en wedstrijd lifts, maar ook tussen psyched up lifts en normale lifts.

Dan je techniek....als vanaf rep 1 pull (deadlift)jij tot boven je knieen en dan komt ineens de 2e pull van een clean. Tis niet echt vloeiend en lijkt meer op een deadlift superset hangclean te worden. En volgens mij starten olympic lifters met hun kont lager?? Meer een squat pull in het begin etc.
Maar goed nice intensity maar kijk ermee uit :)
Ik fok me niet altijd zo op. Alleen als ik een PR wil zetten en er erg gebrand op ben om 'em te zetten.

Niet b**chen op m'n techniek als ik een PR zet.:p Als je wilt maak ik speciaal voor jou een filmpje waar m'n techniek een stuk beter is met 100kg. Dit was gewoon woede en de wil om de 8 herhalingen te halen.

Edit: b*ch maar wel, kan tips en advies altijd gebruiken...

Dit was dus ook een pr :P
Maak de volgende keer maar dat filmpje :P
8x100 met super techniek is dan ook een pr :D

ik vind de techniek bij 50 kg ook niet zo super ? of licht dat aan mij... iig je cleaned ze wel en dat doe ik je niet na ;) petje af

Nu zijn we wel benieuwd naar jouw óógstrelende techniek.. ;)
In beide filmpjes doe ik volgens mij wel een triple-extension, misschien niet exploderend met beide voeten compleet van de grond af maar ik doe 'em wel. Iets wat eigenlijk 1 van de belangrijkste dingen van deze oefening is, dacht ik. Voor de rest weet ik dat de beide filmpjes niet de perfecte techniek laten zien. Maar ik maak van 't weekend wel een nieuw filmpje met een iets betere techniek.

Edit:
Bij de eerste rep @ 100kg (vertraag het beeld) komen m'n hakken van de grond terwijl ik op m'n tenen sta, schieten m'n heupen naar voren en zijn m'n benen volledig gestrekt terwijl ik vanuit m'n traps de barbell omhoog trek. Dat m'n kont niet laag genoeg is voor een squat pull of dat ik m'n rug niet 100% recht hou maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Misschien dat ik bij een 1RM daar wel wat meer bij uithaal maar bij hogere reps lijkt 't me eerder vermoeiend werken.

In beide filmpjes doe ik volgens mij wel een triple-extension, misschien niet exploderend met beide voeten compleet van de grond af maar ik doe 'em wel. Iets wat eigenlijk 1 van de belangrijkste dingen van deze oefening is, dacht ik. Voor de rest weet ik dat de beide filmpjes niet de perfecte techniek laten zien. Maar ik maak van 't weekend wel een nieuw filmpje met een iets betere techniek.

Edit:
Bij de eerste rep @ 100kg (vertraag het beeld) komen m'n hakken van de grond terwijl ik op m'n tenen sta, schieten m'n heupen naar voren en zijn m'n benen volledig gestrekt terwijl ik vanuit m'n traps de barbell omhoog trek. Dat m'n kont niet laag genoeg is voor een squat pull of dat ik m'n rug niet 100% recht hou maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Misschien dat ik bij een 1RM daar wel wat meer bij uithaal maar bij hogere reps lijkt 't me eerder vermoeiend werken.

Trouwens, train je in een paardenstal? :D
Verder keep up the good work! Schuif je alweer wat fatsoenlijk voedsel binnen?

Terug
Naar boven