MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Erg nette prestatie! Ook zelf uitgetild zie ik.

Erg nette prestatie! Ook zelf uitgetild zie ik.

Ja klopt en dat ging nog vrij makkelijk moet ik zeggen maar ik was wel bang dat hij afgekeurd zou worden omdat het geen vloeiende beweging was en mijn voet even los kwam van de grond. Maar de regels waren niet zo heel strikt als bij normale PL-wedstrijden omdat het meer voor de lol was.

Ja klopt en dat ging nog vrij makkelijk moet ik zeggen maar ik was wel bang dat hij afgekeurd zou worden omdat het geen vloeiende beweging was en mijn voet even los kwam van de grond. Maar de regels waren niet zo heel strikt als bij normale PL-wedstrijden omdat het meer voor de lol was.

Ja, die wegschietende linker voet bij die 220kg viel mij ook al op. Je hebt veel kracht in je triceps als je de lift dan nog maakt!

Holy shit, wat een prestatie:thumbs: Die 200 gaat zo soepel dat je er volgens mij nog op kan reppen ook:bow:

Mooie, brute kracht!

Schitterend om te zien hoe zo'n sportschool meeleeft. Helaas uitstervend in Nederland, maar die er zijn kenmerken zich door broeder-en kameraadschap.

omfg 220kg benchen! respect

alweer een groot aantal respect van hieruit!!:)

t blijft im-press-ive!!:D

ennuh zit je te klagen over mij met mn tapdans benen?:P

erg sterk viking,respect!!

hehe top jacco ze zagen er idd allemaal erg makkelijk uit alleen die 220 daar moest je ff kracht voor zetten ;)

2 x 120 fornt squat (2.5 halve week geleden: 1 x 115). Wilde nog een rep doen maar dat bedacht ik me pas toen ik alweer naar het rack toe stapte.... :D

YouTube - 2 x 120 front squat

Terug
Naar boven