AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nee, ben het met je eens: dat heb ik ook met zwaardere gewichten, ik ben sterker in mijn onderrug, glutes en hams dan in mijn quads. Wat er in feite gebeurd is dat je je benen eerst strekt, zonder de baar al te ver te liften, waardoor je rug van vertikaal naar horizontaal gaat, en daarna trek je de baar door met je onderrug/glutes/hams. Bij wat lichter kan ik wel rechterop blijven staan.
Precies wat ik bedoel .

+1, zien er gewoon goed uit...
Mjah , misschien zie je het niet echt maar ik voel het zo aan .

Misschien dat het al helpt als je 'em low bar legt (ik zie niet goed waar je 'em nu neerlegt). En anders ga je toch terug naar het gewicht waarbij het wel goed voelt en ga je vanaf daar weer langzaam opbouwen?

Als je goed opgelet had en gelezen, heb ik ook gezecht dat op basis van mijn ervaringen en achtergrond, dat mijn het niet vestandig lijkt om zo te deadliften en daarnaast heb ik navraag gedaan over het deadliften met bollerug en daar is niet veel van bekent. deadliften met rechte rug is veel meer overgeschrven en komt oorsponkelijk van uit het gewichtheffen.

Ben zelf wel zo zeker van mijn zaak dat ik, van ervaring en kennis, kan zeggen dat deadliften met rechte rug voor mijn logischer is dus ook beter. Wat ik ook andere lifters aanraad. verder vind ik ook wat een ander doet is ook prima.

We mogen toch wel critich zijn opelkaar, mischien leren we er wel van.

Dat mag zeker.

Vandaag in training
5x285
[Link niet meer beschikbaar]

5x320 4x tezien
[Link niet meer beschikbaar]

Absurde gewichten Ylke! Thx for the posts.

Dit zijn werk sets voor mij. Diepte is nu niet zo belangrijk.
Ik ga pas op diepte buigen als ik 1tjes doe.
Probeer op snelheid en explosiviteit te trainen.
duidelijk, de reden is idd duidelijk te zien in je filmpje!

nogmaals: Respect!
:thumbs:
( ik haal die snelheid/reps net met de helft van jouw gewicht :o)

Misschien dat het al helpt als je 'em low bar legt (ik zie niet goed waar je 'em nu neerlegt). En anders ga je toch terug naar het gewicht waarbij het wel goed voelt en ga je vanaf daar weer langzaam opbouwen?

Mwah vergeet niet dat dit mijn laatste setje was en dus voorafgegaan ging door 11 werksets . Ding is gewoon dat ik het gevoel heb dat mijn squat hoger zou kunnen liggen moest mijn techniek wat verbeteren . Zal volgende keer eens een topsetje filmen , misschien is daar mijn verdoete houding duidelijker op te zien .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was een training om tekijken wat voor gewicht ik ga buigen bij de volgende wedstrijd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was een training om tekijken wat voor gewicht ik ga buigen bij de volgende wedstrijd

Ik weet niet hoe je verder je warming-up doet. Ik denk dat je met een andere opbouw en warming-up je een hogere 3e beurt draaien.

Terug
Naar boven