- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk, die savickas pressNog effe een filmpje geupload voor mn log, hier ook maar effe posten
http://www.youtube.com/watch?v=FaaXTq7ujeY
Savickas press 7x65, 3x70, 1x75
Pushpress 1x90, 1x95
CGBP 3x95, 1x100, 1x105

Leuk, die savickas press
Val je daarbij niet bijna achterover?![]()

Ik zou je "starting strength" aanraden, daar staat een uitgebreide uitleg over de powerclean.80kg Hang Clean + Push Press
-Ik weet dat me techniek niet 100% is, maar in me omgeving is er niks te vinden om Olympishe oefeningen te leren.
Ik zou je "starting strength" aanraden, daar staat een uitgebreide uitleg over de powerclean.
Klop, maar ik weet niet hoeverre Falstyr ambitie heeft in olympisch gewichtheffen, misschien is powerclean en varianten genoeg voor hem.Er zijn genoeg boeken en internetartikelelen over olympische oefeningen te vinden. Dat is ook geen problemen. Een fatsoenlijke (power)clean kan jij je zelf wel leren zonder trainer, snatch wordt lastiger. Dat is mijn ervaring.
Artikelen en dvd's zijn leuk, maar een perfecte vorm leer je toch via iemand die je kan wijzen op de fouten. Heb vaak genoeg het idee alles volgens de stappen te doen zoals omschreven en blijkt na het tonen van me uitvoering aan iemand dat het toch niet helemaal geweldig is.
Reden dag ik Hang Clean doe is omdat ik daar veel hoger mee kom qua gewicht en daadwerkelijke hoogte. Met Cleans heb ik moeite boven de 75kg.
Maar thanks voor de tips. Ga er mee aan de slag.
Klop, maar ik weet niet hoeverre Falstyr ambitie heeft in olympisch gewichtheffen, misschien is powerclean en varianten genoeg voor hem.
Trouwens is starting strength wel lekker uitgebreid. Elke onderdeel wordt stap voor stap uitgelegd, en leert je hoe je de power clean moet coachen en hoe je fouten herkent. Ik ken niet veel internetartikels die er zo goed op ingaan.
In dat geval ben ik akkoord.Maar dat erken ik toch ook? Ik bedoel juist dat hij niet met de 'ik kan geen olympische trainer vinden' smoes moet gooien terwijl hij alleen een fatsoenlijke powerclean wilt doen. Snap je?
Wat je kan doen is de power clean opbouwen tot het zwaarste dat je kan, en dan gewoon verder gaan met hangclean.Kan moeilijk 80kg en zwaarder Push Press doen als ik het gewicht niet eens op me borst kan krijgen. En met een clean van 75kg...do the math.
Dat wil niet zeggen dat ik niet op gewone Cleans oefen tussen door.
Wat een onzin. 'ik fullsquat maar 100kg daarom doe ik alleen pinsquats omdat ik dan zwaarder kan'.
wtf. Je hebt techniek issues, denk daar eerst eens aan voordat je zwaarder gaat. Want je vorm is k*t.