AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zou jij niet een log willen bijhouden hier? Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe jij traint.

+1

Ben ik ook wel benieuwd naar

wil niet teveel tijd aan internet besteden dus ga geen log bijhouden..
maar zo train ik de laatste tijd:

dinsdag: bench press*/ military press/ bent laterals/ crunch
woensdag: squat/ deadlift (om de 2 weken alleen squat!)
donderdag: bench press*/ bent-over row/ cable row/ pulldown/ barbell curl
zaterdag: bench press*/ military press/ close grip bench/ bent laterals
zondag: stones/ wheelflip/ farmers walk

*bench press: sheiko routine

Brute deadlift, je bent echt sterk van de grond, lockout is wat moeilijker ? Heb ik ook voor héhé

Man je bent zo gruwelijk sterk op deads. Beste hitch ook die laatste rep.

thanks! en al train ik er de laatste tijd wel op, lockout is nog steeds de zwakste schakel. dan is het niet hitchen en het filmpje 'deadlift 320kg' noemen of wel hitchen en 'deadlift 3x320' bij het filmpje plaatsen. wat zou jij doen?:D

hoppa daar zaten we weer op te wachten!

thanks!!

Mooi filmpje Max. Er is iets aan de beweging dat ik niet helemaal plaatsen kan, ik denk omdat het een beetje lijkt dat de spanning in je armen beter kan. Verder zou ik zelf niet zo agressief de elebogen locken.

oke oke.. ik merk wel dat de techniek beter is als die was... maar het voelt idd nog altijd vrij onnatuurlijk aan... alsof ik niet genoeg borst aanspreek...

thnx for comment paljas

Die jerks zien er goed uit. Waarom pak je z'n ellebogen steeds vast?

stel hij failed ze kan ik nog effe doorduwen... dat werkt vooral psychis voor hem... en als het werkt why not... deze heb ik overigens niet geholpen... maarja 2 weken terug haalde hij 100 kg 1x met mijn hulp... en had ik gezegt dat ik niet geholpen had.... dus was die deze keer meer zelfverzekerder snappie

Als het helpt moet je het doen. Maar jouw oh gaat lekker zeg.

gelukkig wel... over 3 weken 120 proberen

ik doe altijd... week 1 strict presses ... week 2 jerk week 3 loglift strict/jerk

mooie techniek net als ik op de ohp

Geen pushpresses?

Wel mooie techniek ook zo en die 115 ging nog best rap!

ja ik kan alleen nog maar jerken.. pushpress is automatisch ingesteld op jerk haha

Mooi filmpje Max. Er is iets aan de beweging dat ik niet helemaal plaatsen kan, ik denk omdat het een beetje lijkt dat de spanning in je armen beter kan. Verder zou ik zelf niet zo agressief de elebogen locken.

denk dat het door die elbows in komt

ben blij het scheelt echt flink wat gewicht... ik denk dat ik een echte pp mischien max 100kg haal

ja tis niet echt moeilijk... die enzo in het filmpje die is echt hendig lomp... en zelfs hij begint het aardig te kunnen nu. ik denk altijd dat ik door het plafond wil springen en daarna maak ik me klein...

Terug
Naar boven