XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat hitchen?

Of een biceps afscheuren door de wisseling in spanning.

Waarom dat risico nemen als je zonder hitchen ook prima sterk kan worden? Op een strongman wedstrijd ok, maar imo is het puur egoliften om dat in trainingen te doen. Of zie ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt:
Nee, zie je goed.

Heb het zelf ook eenmalig gedaan, maar je merkt gewoon aan alles dat het niet zo goed voor je lichaam is.

Het welbekende: 'maar de normaal gaat het wel goed, normaal doe ik dit en dat, maar nu deed ik even gek'. Ga toch weg, het was een super sloppy lift, teveel ook om te handlen aangezien je staat te swieberen als een gek. Kom niet aan met 'normaal doe ik wel goede techniek' onzin. Laat dat dan zien.

pfoe wat een gehaat.. do I smell jealousy here? ;)

@Taekwonboxer Techniek is k*t maar je hebt em, nu aan je techniek werken door bijv. met 180 kg een aantal singles of dubbels maken met deadstop. Dan gaan je 1RM's later ook beter.

@Taekwonboxer Techniek is k*t maar je hebt em, nu aan je techniek werken door bijv. met 180 kg een aantal singles of dubbels maken met deadstop. Dan gaan je 1RM's later ook beter.

Wees gerust, het is alweer een tijdje geleden dat ik jaloers was op een 190 (hitched)deadlift. :)

Gehaat? Je zegt precies het zelfde als mij, ik voeg daar aan toe dat niemand zit te wachten op slap gesmoes.

Laatst bewerkt:

Thanks zal ik doen!!

Weet je wat ik mooi vind.. dat iedereen nog steeds die 10 jaar oude dieselweasel filmpjes post.. terwijl hij tegenwoordig gewoon netjes lift.

Weet je wat ik mooi vind.. dat iedereen nog steeds die 10 jaar oude dieselweasel filmpjes post.. terwijl hij tegenwoordig gewoon netjes lift.

Ja inderdaad :) Nuja hij zal wel niet meer durven hitchen gezien de shitstorm die op zen filmpjes volgde lol

Jesaja kent z'n klassiekers!

Ennuh, dat filmpje was net als die snoob postte "voor de grap" wat ik heb begrepen.

Ja, ook dat wisten we toch allang;)

Ik meende echt dat die deadlifts gewoon een melige actie waren. Eigenlijk boeit het me ook verder geen ene fuk:roflol:

Terug
Naar boven