Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

je ziet de spotter toch duidelijk zn handen van de bar halen op het eind :P?
Nyway, je kont komt los, je laat niet tot tegen borst zakken en je spotter helpt.

Bij je vriend vant zelfde al zakt hij nog minder diep.
no doubt dat jullie sterk zijn maar ik snap gwn niet waarom je een hoger gewicht zou willen waarop niemand je lift als een echte benchpress zou zien terwijl je wss zeer hoge cijfers voor je leeftijd zou kunnen neerzetten met uitvoering die wel juist is :p.
Dat spotter zijn handen tegen de bar heeft hoeft nog niet te zeggen dat hij meehelpt:P Mja ik geef toe dat het beter kan, zal er ook op gaan trainen :) Hoop dat iedereen nu wel genoeg geklaagd heeft :D

Geklaag van "iedereen?" Het moet toch niet gekker worden zeg. Als je enkel post om een veer in je reet te krijgen kun je voortaan beter in trainingdagboeken blijven. Je kan ook dankbaar zijn voor de terechte feedback van mensen die wel eerlijk en kritisch zijn.

Half the rom, half the man.

2 goeie half rom negatieve herhalingen.

haha wat een filmpjes

jongens:je bencht pas,als je de stang zelf op je borst laat zakken,en ook zelf weer omhoogdrukt!met je kont op de bank!dit is gewon geen benchpress

jongens:je bencht pas,als je de stang zelf op je borst laat zakken,en ook zelf weer omhoogdrukt!met je kont op de bank!dit is gewon geen benchpress

Als je kont iets loskomt verdient een bench geen schoonheidsprijs, maar goed boeiuh zolang die maar full rom is....zeker als je verder geen wedstrijden draait is een beetje buttlifting te vergeven, de rest ben ik met je eens!

Vid or it didnt happen.

Je zegt zelf al dat hij explosiever moet, veel meer kan ik er ook niet over zeggen. Goede techniek!

armen gestrekt houden tot net voor de sprong(wanneer je volledig "recht"staat dus). het lijkt alsof je het nog iets te vroeg doet :P.

ok, thx voor commentaar mannen.

Hehe toen ik 112,5 kon had ik nog steeds moeite met een 95 log dus het zit er nog ff vanaf lol.

Volgens mij is je techniek niet helemaal perfect. Squat een beetje hetzelfde als Snoob.

Terug
Naar boven