XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat een gezanik zeg. Taekwon post filmpje, nou rug is bol, das duidelijk, is ook meteen gepost door G-men. Vervolgens loze flamewar van 3 pagina's... wat andere mensen zelf doen doet toch niets af aan de geldigheid van het commentaar? Als iemand er bewust voor kiest voor een bepaalde uitvoering om meer kgs omhoog te sleuren moet hij dat lekker zelf weten.

Ik zou naast de bolle onderrug nog willen aangeven dat het lijkt alsof de schouders er een beetje bijhangen, geen spanning in de bovenrug + schouders.

Ben ik de enige die zijn technique wel vind meevallen....het kan erger...!

G-Men , wat een k*tlift zeg.. dat je het een lift durft te noemen. Belachelijk slecht gewoon, heb veel gezien maar gadverdamme. Vind zelfs dat je je excuus moet aanbieden aan ons en vooral aan de newby ecto's omda.... etc etc:P

Genoeg afgekraakt? Hahaha, iedereen zijn 1rm sucked qua uitvoering;)

:tanden:

Zelf nooit last van je rug gehad door hitchen bij deadlifts?

Tja wat is last? Nog niet echt nee. 1 keer is het erin geschoten met deadlift maar dat kwam niet door hitchen dat kwam tijdens de warming up met 180 omdat ik slecht focuste.

G-Men , wat een k*tlift zeg.. dat je het een lift durft te noemen. Belachelijk slecht gewoon, heb veel gezien maar gadverdamme. Vind zelfs dat je je excuus moet aanbieden aan ons en vooral aan de newby ecto's omda.... etc etc:P

Genoeg afgekraakt? Hahaha, iedereen zijn 1rm sucked qua uitvoering;)

Dank u dank u, hierbij mijn excuses voor mijn slechte vorm bij die 290 lift.
Snoob zullen wij verder babbelen:D

Nee das natuurlijk gein, maar het is logisch dat je een mindere uitvoering hebt bij een 1rm en als het je helpt hitchen ook?!

stang is hangt een beetje scheef bij je maat

OT: netjes, volgende x wel dieper heh :P
ziek gewicht voor je leeftijd man!

Dat lijkt toch nergens op man.. je drukt misschien 85 kilo zelf en tot je borst als ik het zo zie. Wel sterk voor je leeftijd natuurlijk.

Zeg eens dat die spotter van de baar moet afblijven.

Zeg eens dat die spotter van de baar moet afblijven.
Spotter zat niet eens aan de bar, maar is door filmpje onduidelijk mja... diepte kan natuurlijk wel dieper, maar zo ondiep is het nou ook weer niet. @ P8rb, is 5 cm van de borst en 17,5 kg verschil, ga iemand anders afzeiken...

sterk hoor, maar probeer het eens met een touch op je borst en laat de handjes van de spotter niet (net niet) aan de bar zitten.

sterk hoor, maar probeer het eens met een touch op je borst en laat de handjes van de spotter niet (net niet) aan de bar zitten.
Zal volgende keer eens laten touchen op me borst dan, maar krijg je wel reactiekracht terug van je borst he:P (Opgelet tijdens natuurkunde :D) Mja vind niet zo fijn op borst laten stuiteren, anyways als je goed kijkt zie je echt datk niet ver van de borst zit...

Gr D.

Je moet hem niet laten stuiteren op je borst maar 'touchen' (aanraken..). Die laatste paar cm kunnen vaak een groot verschil in gewicht uitmaken ;)

Dat is een hoop kgs voor beiden, voor jullie leeftijd helemaal. Waar je volgende keer misschien op kan letten is dat je kont niet van de bank af komt. Probeer ook wat gecontroleerder het gewicht te laten zakken naar de borst, zo bouw je spanning op. Ik heb het idee dat je de baar vrij smal pakt, dat kan een keuze zijn natuurlijk, maar het valt me op. Verder heb ik het idee dat je wat ongemakkelijk op de bank ligt, kan dat? Ben je misschien wat aan de lange kant? Nou ja en diepte is genoeg over gezegd. Maat van je heeft flinke bovenarmen btw. 100kg+ op je 15e? Kun je mee thuiskomen jongen!

Zo druk ik 150kg.

Dat is een hoop kgs voor beiden, voor jullie leeftijd helemaal. Waar je volgende keer misschien op kan letten is dat je kont niet van de bank af komt. Probeer ook wat gecontroleerder het gewicht te laten zakken naar de borst, zo bouw je spanning op. Ik heb het idee dat je de baar vrij smal pakt, dat kan een keuze zijn natuurlijk, maar het valt me op. Verder heb ik het idee dat je wat ongemakkelijk op de bank ligt, kan dat? Ben je misschien wat aan de lange kant? Nou ja en diepte is genoeg over gezegd. Maat van je heeft flinke bovenarmen btw. 100kg+ op je 15e? Kun je mee thuiskomen jongen!
Thx voor reactie :) Maar was eigenlijk eerste keer met dit gewicht dusja, even wennen eigenlijk. Kont komt beetje van bankje opt begin. Bar pak ik pink op de ringen.
Ben zelf 1.85 ongeveer dus ben aardig lang, en die bankjes zijn hier idd niet zo heel lang en comfortabel mja. Ik let volgende keer op alles :)

je ziet de spotter toch duidelijk zn handen van de bar halen op het eind :P?
Nyway, je kont komt los, je laat niet tot tegen borst zakken en je spotter helpt.

Bij je vriend vant zelfde al zakt hij nog minder diep.
no doubt dat jullie sterk zijn maar ik snap gwn niet waarom je een hoger gewicht zou willen waarop niemand je lift als een echte benchpress zou zien terwijl je wss zeer hoge cijfers voor je leeftijd zou kunnen neerzetten met uitvoering die wel juist is :p.

Terug
Naar boven