MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

5e/kg.

Deadliften is ook iets wat ik voor de rest niet zo vaak doe, en ik heb het gevoel dat powercleanen (wat ik dan wel vaak meerdere malen per week doe) m'n techniek een beetje vernaaid/beinvloed heeft...

Ma/Di maak ik wel een nieuw filmpje met 210kg..

Van opzij? En €5/kg? Dat is zo duur ;'(

Ik begon eerst lager met heupen en probeerde het nu dus iets anders, maar lager = beter? En heupen omhoog = barbell omhoog? Armen niet helemaal gestrekt merkte ik zelf ook al, snap het niet precies maar bij hard knijpen flexen m'n armen iets..?

Nou op zich zie ik het niet zo zwart wit dat heupen lager is beter. Zolang je onderrug recht is lift je in mijn optiek redelijk. In principë zie je vaak dat powerlifters hoger starten met hun heupen als bv gewichtheffers. Maar als je heupen iets stijgen voor je armen recht zijn moet je dus meer uit je rug halen in plaats van je benen.

Van opzij? En €5/kg? Dat is zo duur ;'(
Yes.

Nou op zich zie ik het niet zo zwart wit dat heupen lager is beter. Zolang je onderrug recht is lift je in mijn optiek redelijk. In principë zie je vaak dat powerlifters hoger starten met hun heupen als bv gewichtheffers. Maar als je heupen iets stijgen voor je armen recht zijn moet je dus meer uit je rug halen in plaats van je benen.
Mm, nou, ik probeer dan met de minder zware setjes nog wel wat andere techniek en behoudt deze (die blijkbaar tot nu toe redelijk werkt) nog ff voor topsets.. Zal ook wel wat filmpjes posten van de lagere gewichten dan met verschillende technieken.

Zie ook Deadlift mistake #10, 'starting with the hips too low'.

sterk tjokkie... die 70 ziet er nog makkelijker uit als 60

Eerlijk gezegd failde ik 70 de 1e keer. :o Nu lockte ik hem in 1 keer.

Wtf Tjok :D
Nice man...

Sterk Tjok
Hoeveel MP en PP jij?

nice tjok !

Netjes man! Wat voor gewicht pak je met een DB?

haha wat een oefening ook Tjok.

Sterk Tjok
Hoeveel MP en PP jij?
MP 85, PP 100. (moet aan m'n techniek werken want in deze filmpjes haal ik minstens 30kg uit m'n benen denk ik)

Thanks. :)

Netjes man! Wat voor gewicht pak je met een DB?
Geen idee. Mag een 1 arm snatch ook als 1h OH? Vind dat namelijk veel makkelijker met dumbbells. Dan zal 60kg er wel inzitten..

Hahaha leip tjok, sterk man:thumbs:

Hehehe, netjes Tjok :D

@Gunsy nice filmpje, ging lekker met Ken en Leophyte, mooie prestaties

Terug
Naar boven