AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ivo is making a comeback !!!!

Hele sterke comeback ivo. Echt goed bezig. :)

Goed bezig man!

100mp. Sick!

Nette press broeder!

Wat een k*t gym lijkt dat man, houten vloertje etc.

Maar ja, zou ook meer elbows in doen en meer legdrive, oftewel voeten plat.

Vers van de pers. Laatste set 5x95.

http://tinypic.com/player.php?v=bk6br&s=5

Op of aanmerkingen zijn welkom.
Het zal wel de hoogte van het bankje zijn, maar je begin positie lijkt me wel erg hol, zo wordt het bijna een decline press. Zo niet, zou ik wat g-man zegt de voeten plat houden. Ellebogen maken inderdaad een beetje raar traject, als ze naar beneden gaan houd je ze bij je, als je drukt trek je ze plotseling naar buiten, dus je eccentric fase lijk je meer op de triceps te doen, en de concentric op je borst. Ieder zijn ding natuurlijk maar die overgangsfase lijkt me een beetje link. Voor het zakken heb je de stang ok vast, maar voor de concentric (omhoog) met de ellebogen naar buiten denk ik dat je de stang te smal vast hebt. Alleen daar al voor zou ik een keuze maken, of ellebogen uit, of in.

Bedankt voor de reacties mannen.

Zie het nu ook dat mijn ellebogen bij de press wel naar buiten gaan, wat niet de bedoeling is. Was me nog niet eerder opgevallen dus wat dat betreft is het wel zinnig om filmpjes te maken. Vind zelf dit de fijnste grip (pinken op de ring) dus die blijf ik erin houden, dus dan ga ik er wel op letten dat ik meer elbows in ga doen + voeten plat als dat bevalt.

Overigens arch ik niet zo heel erg dus valt wel mee dat het een decline wordt en @ g-men weet niet waarvan die vloer is maar gelukkig niet van hout anders zou ik denk ik al een keer een etage lager beland zijn tijdens het deadliften ben ik bang ;)

Laatst bewerkt:
Het is toch juist de bedoeling, elbows out??!

Het is toch juist de bedoeling, elbows out??!

Nee.

Als je zwaar wilt gaan, zoals de bedoeling is met powerliften, doe je met elbows in. Hierdoor wordt je triceps meer betrokken waardoor het makkelijker is om door het dode punt onderin te komen. Met elbows uit komt die werkdruk volledig op de schouders+biceps te liggen alvorens de borst pas meewerkt en das niet de bedoeling.

Als je massa wilt kun je prima met elbows out en decline.

't Is net niet par.

Die c&j met 145kg was echt nice

Idd, die 145 ownde je van begin tot eind.

Mooie lifts Tom.. jammer van die 151..

Terug
Naar boven