XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

kanker t*fus kanker zooi.

kanker nice

hahaha @ Tjok, mooie woorden.

gevaarlijke box.

Je techniek op de RDL is echt heel slecht. Je billen moeten naar achteren. de rug rechter en de baar dichter bij de schenen. Als je moeite hebt met een pick up maar hem verder wel beter echt kan houden pak hem dan uit het rack en begin zo.

Verder hardcore trainingen.

Die box zitten plates onder, als ik me het goed herinner van uit z'n logje.

Verder vind ik je rug ook wel heel erg krom inderdaad. :s

Mooi shirt sanca. En idd RDL zou ik aan werken als je geen blessures wilt.

Met 7x140 moet er meer in zitten dan 2x150!

Extra spuitje test en het je doet er wel meer.

Whahahahaha, ik leg echt in een scheur om je filmpje tjok:p Eerst dat vloeken, en dan net alsof de camera omdonderd door het vallen van de stang:roflol:

Ziet er mooi uit! 1x160 moet wel lukken lijkt me zo. ;)

Bedankt voor de reactie mannen, is idd zo, zal erop letten en eventueel uit het rack pakken

Misschien kan een belt hier ook meerwaarde bieden?! :dunno:

Nee denk het niet, je bolt je bovenrug heel erg. Denk dat daar eerder het probleem ligt.

Bovenrug bolt alleen bij de laatste rep met 140 echt. Op zich erg netjes, Riem helpt altijd extra spanning te geven maar zal denk ik niet helpen hier. Mss goodmornings doen.

Bovenrug bolt alleen bij de laatste rep met 140 echt. Op zich erg netjes, Riem helpt altijd extra spanning te geven maar zal denk ik niet helpen hier. Mss goodmornings doen.

Met 140?! Bij mn squat bedoel je dan?! RDL is 170 en 190 :P

Nu ik er wat langer over nadenk denk ik dat de vorm sterk verbeterd kan worden als ik uit het rack begin of de 1ste rep eerst regular lift, is een beetje handiger dan met gestrekte benen van de grond te nemen :o

Terug
Naar boven