- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er mooi uit! 1x160 moet wel lukken lijkt me zo.![]()

Met 140?! Bij mn squat bedoel je dan?! RDL is 170 en 190
Nu ik er wat langer over nadenk denk ik dat de vorm sterk verbeterd kan worden als ik uit het rack begin of de 1ste rep eerst regular lift, is een beetje handiger dan met gestrekte benen van de grond te nemen![]()

Het predikaat 'naturel' interesseert me niet zo veel meer, eerder hechtte ik daar veel belang aan. Voor de gezondheidsrisico's heb ik het nooit gelaten, want die zijn echt heel klein voor zo'n kuurtje wat ik doe.dacht dat snoob een grapje maakte. waarom kuur je in godsnaam al?
Het predikaat 'naturel' interesseert me niet zo veel meer, eerder hechtte ik daar veel belang aan. Voor de gezondheidsrisico's heb ik het nooit gelaten, want die zijn echt heel klein voor zo'n kuurtje wat ik doe.
Ik weet dat er altijd tegenstanders zijn, maar ik zie er echt de problemen niet van in. Heb jaren ervaring en voeding is ook altijd goed in orde. Hakkel al tijden tegen een plateau aan.
Ik weet dat er altijd tegenstanders zijn, maar ik zie er echt de problemen niet van in. Heb jaren ervaring en voeding is ook altijd goed in orde. Hakkel al tijden tegen een plateau aan.
Misschien dat het plateau inderdaad een beetje overdreven is, het is eerder een punt waar ik 2 jaar geleden ook op zat en toen was ik de motivatie heel erg verloren.het heeft in mijn ogen (op ons beginnersniveau!!!) iets van de makkelijkste weg kiezen. ik weet zeker dat als je de discipline hebt om door te freten tot 90+ kilo dat je lacht om dat 'plateau' waar je nu op zit. maar goed, je wil waarschijnlijk zo laag mogelijk in bf% blijven terwijl je stats stijgen.. het is zo zonde om niet eerst te kijken wat je waard bent
maar ja ik zal maar met ivo meegaan: je moet het zelf weten en succes ermee. en gelukkig hebben we allemaal andere meningen enzo

matthieu van waar ben je, klinkt omgeving antwerpen?
Dat was volgens mij bij Wim Jammaer?
http://sterksteman.blogspot.com/