AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sanca dat is al commentaar voor Daster;)

Met 7x140 moet er meer in zitten dan 2x150!

Extra spuitje test en het je doet er wel meer.

Ziet er mooi uit! 1x160 moet wel lukken lijkt me zo. ;)

Thnx!

@snoob, ik ben er ten minste eerlijk over, maar ben minder dan een week bezig dus de test kán nog niet echt aan t werken zijn ;)

dacht dat snoob een grapje maakte. waarom kuur je in godsnaam al?

Met 140?! Bij mn squat bedoel je dan?! RDL is 170 en 190 :P

Nu ik er wat langer over nadenk denk ik dat de vorm sterk verbeterd kan worden als ik uit het rack begin of de 1ste rep eerst regular lift, is een beetje handiger dan met gestrekte benen van de grond te nemen :o

Ik bolde me rug altijd enorm. Sinds ik good mornings doe is het al een stuk minder geworden. In combinatie met goede cleans versterk je de bovenrug enorm. En dat geeft weer profijt bij de squat/deadlifts. Zeker aan te raden om je bovenrug te versterken :)

dacht dat snoob een grapje maakte. waarom kuur je in godsnaam al?
Het predikaat 'naturel' interesseert me niet zo veel meer, eerder hechtte ik daar veel belang aan. Voor de gezondheidsrisico's heb ik het nooit gelaten, want die zijn echt heel klein voor zo'n kuurtje wat ik doe.
Ik weet dat er altijd tegenstanders zijn, maar ik zie er echt de problemen niet van in. Heb jaren ervaring en voeding is ook altijd goed in orde. Hakkel al tijden tegen een plateau aan.

Het predikaat 'naturel' interesseert me niet zo veel meer, eerder hechtte ik daar veel belang aan. Voor de gezondheidsrisico's heb ik het nooit gelaten, want die zijn echt heel klein voor zo'n kuurtje wat ik doe.
Ik weet dat er altijd tegenstanders zijn, maar ik zie er echt de problemen niet van in. Heb jaren ervaring en voeding is ook altijd goed in orde. Hakkel al tijden tegen een plateau aan.

Lijkt me sterk, meer eten en je trainingen omgooien wil wel is helpen. Maar iedereen moet lekker zelf weten wat ie wel of niet doet.

Laatst bewerkt:

het heeft in mijn ogen (op ons beginnersniveau!!!) iets van de makkelijkste weg kiezen. ik weet zeker dat als je de discipline hebt om door te freten tot 90+ kilo dat je lacht om dat 'plateau' waar je nu op zit. maar goed, je wil waarschijnlijk zo laag mogelijk in bf% blijven terwijl je stats stijgen.. het is zo zonde om niet eerst te kijken wat je waard bent

maar ja ik zal maar met ivo meegaan: je moet het zelf weten en succes ermee. en gelukkig hebben we allemaal andere meningen enzo

Yep, dat plateau @ 80kg is een b*ch.

Gelukkig bestaat er macdonalds!

Laat die gast lekker zn ding doen!

Inderdaad, live and let live.

Lekker bezig, Matthieu

Nette overheads

matthieu van waar ben je, klinkt omgeving antwerpen?

het heeft in mijn ogen (op ons beginnersniveau!!!) iets van de makkelijkste weg kiezen. ik weet zeker dat als je de discipline hebt om door te freten tot 90+ kilo dat je lacht om dat 'plateau' waar je nu op zit. maar goed, je wil waarschijnlijk zo laag mogelijk in bf% blijven terwijl je stats stijgen.. het is zo zonde om niet eerst te kijken wat je waard bent

maar ja ik zal maar met ivo meegaan: je moet het zelf weten en succes ermee. en gelukkig hebben we allemaal andere meningen enzo
Misschien dat het plateau inderdaad een beetje overdreven is, het is eerder een punt waar ik 2 jaar geleden ook op zat en toen was ik de motivatie heel erg verloren.
Ik geef wel toe dat het inderdaad beetje makkelijke weg kiezen is, ik weet wel dat ik het naturel ook wel gehaald zou hebben, maar puur dat 'naturel' zijn geef ik dus niet meer zo veel om.
Nu kan ik gewoon in 3 maand doen waar ik anders 2 jaar over doe. Het lijkt me gewoon een leuke ervaring. :)

Toch bedankt voor opbouwende reacties ;)

Netjes.

Terug
Naar boven