AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Om je rug in het bankje te drukken terwijl je kont op de bank blijft wil je juist je voeten verder naar achter zetten, zodat de boel op slot staat.

dave tate doesnt agree mate

bron: wsb seminar dvd - training gedeelte

maar goed ik gaf mijn ervaring, hij kan altijd proberen hoe het uitpakt voor hem. hoe verder ik men benen naar me toe ga zetten, hoe sneller men ass gaat zweven. zag het je @ die workshop doen inderdaad en vond het knap dat je er mee weg kwam. misschien ook wel weer iets wat met bouw te maken heeft, ik ben nog steeds een schrale ectofiel en jij.... well... you know :D

Nice. Rammstein. :hedbang:

Bedankt voor de tips mannen. Het betekent veel voor me.

@ sanca: Netjes, maar jammer dat ook jouw kont loskomt... Wat druk je met je kont plat op de bank?

Bedankt voor de tips mannen. Het betekent veel voor me.

@ sanca: Netjes, maar jammer dat ook jouw kont loskomt... Wat druk je met je kont plat op de bank?

Ja, is k*t, triples met 100 gaat met behoorlijke vorm, 105 ook nog wel en bij 110 komt hij stilletjesaan los

nice die 200 squat
en je moet die kerel zien kijken dat daar ligt te lopen :D

Ja die vent houdt het allemaal goed in de gaten ahhaha :)

nette lif trouwens! :D

idd @euroborg. Wel zielige dumbbells hebben ze daar.

Ziet er goed uit imo.

Goeie techniek!

idd @euroborg. Wel zielige dumbbells hebben ze daar.

Dummbells, zolang ik nog niet met gemak 30kg curls doe is er geen probleem..

Meer schijven zouden ze wel aan kunnen schaffen, als ik bezig ben en iemand is aan het bankdrukken met 80kg dan houd het op.. :o.

ps. Train jij daar ook? Zeg anders eens hoi.

dave tate doesnt agree mate

bron: wsb seminar dvd - training gedeelte

maar goed ik gaf mijn ervaring, hij kan altijd proberen hoe het uitpakt voor hem. hoe verder ik men benen naar me toe ga zetten, hoe sneller men ass gaat zweven. zag het je @ die workshop doen inderdaad en vond het knap dat je er mee weg kwam. misschien ook wel weer iets wat met bouw te maken heeft, ik ben nog steeds een schrale ectofiel en jij.... well... you know :D

Mm, ik heb die seminar ook gezien maar ik ben het daar niet met hem eens. Als ik mijn voeten zover mogelijk naar achter zet heb ik het heel moeilijk om mijn kont van de bank los te krijgen. Als ik daar wat probeer te "cheaten" zit alles zo vast dat ik eerder mijn arch net dat ietsje groter maak en heb ik dan eerder het gevoel dat mijn kont en rug "dichter bij elkaar komen" waardoor arch dus beetje vergroot terwijl alles op de bank blijft.

Hier haal ik natuurlijk enkel iets uit bij meerdere reps als ik mijn arch beetje verlies tussen reps heen.

Maar goed, zal wel liggen wat je persoonlijk fijner wilt :o.

Voor skinnyfat ecto's is het anders best moeilijk in een plooi te gaan liggen, starter20. Dan kun je misschien beter doorbulken tot je een instant brug hebt a la huggybear :p

Terug
Naar boven