- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je rechtop staat moet die stang boven het midden van je voet. Dan moet je zakken met je heupen tot je schenen de stang aanraken, dat is dan jouw startpositie.de stang moet boven het midden van je voet zijn. niet tegen de schenen. en dan is het een kwestie van borst groot maken en pull back.
Als je rechtop staat moet die stang boven het midden van je voet. Dan moet je zakken met je heupen tot je schenen de stang aanraken, dat is dan jouw startpositie.

Bruut man! Ziet er makkelijk uit!
Nice man, gewicht dood op de grond neerleggen en je kunt de stang iets smaller vasthouden denk ik.
. zo gebeurt dat niet, de volgende keer zal ik wel zonder doen 
de stang moet boven het midden van je voet zijn. niet tegen de schenen. en dan is het een kwestie van borst groot maken en pull back.

de stang moet boven het midden van je voet zijn. niet tegen de schenen. en dan is het een kwestie van borst groot maken en pull back.
, maar dan doe ik het kwa ''dik gedrukte'' toch wel goed? want 1 seconde voor dat ik trek, zie je de stang rolle naar mijn voete.Je begint te trekken met bijna gestrekte benen en gebolde rug... Je starthouding is echt helemaal verkeerd. Dieper door je benen zakken en rug hol houden.
Als je de stang dichter tegen je schenen aan hebt, is het makkelijker die uitgangspositie te houden
. ik moet zegge mijn Rug meer recht te maken gaat steeds beter, mijn bene strekke gaat wat minder. ik zal daar meer op gaan letten.
?Hard voor werkenIs je lichaam simpelweg niet in staat die houding aan te nemen dan?
Je kunt toch gewoon in de goede houding gaan staan en dan het gewicht omhoog proberen te tillen... Lukt dat niet >> gewicht omlaag. Op deze manier gaat je rug naar de klote.
iig bedankt voor de tipIk voorspel een topic over 3 maanden van Sil 10: "Ik hoorde iets knappen in mijn rug en nu kan ik niet meer lopen, denk je dat ik naar de dokter moet?"
! jaa of nie 
Goed zo Sanca je bent nu serieus sterker aan het worden! Heb het idee dat je nog iets meer onder de stang kan.

@ sanca,
verdomme vent ! ik moet echt weer kunnen gaan knallen anders haal je me nog in op overhead![]()
Als je rechtop staat moet die stang boven het midden van je voet. Dan moet je zakken met je heupen tot je schenen de stang aanraken, dat is dan jouw startpositie.
ik wil geen discussie aangaan, maar dan doe ik het kwa ''dik gedrukte'' toch wel goed? want 1 seconde voor dat ik trek, zie je de stang rolle naar mijn voete.
als ik wil dat de stang m'n schenenaanraakt komen me hielen van de vloer.