Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dummbells, zolang ik nog niet met gemak 30kg curls doe is er geen probleem..

Meer schijven zouden ze wel aan kunnen schaffen, als ik bezig ben en iemand is aan het bankdrukken met 80kg dan houd het op.. :o.

ps. Train jij daar ook? Zeg anders eens hoi.

hoi :wave:

Ja weinig plates daarzo. curlen kan prima, maar bij db press en rows heb je dr niet veel aan. En nee ik train daar niet, paar keer geweest.

Ik dacht laat ik het ook eens proberen, afgelopen zaterdag nieuwe PR neergezet 3x200kg, hij was eerst 1x190kg jammer genoeg failde ik op de 220kg, ik had een stapje lager moeten gaan en de 210 moeten pakken. volgende keer gaat die omhoog!! ik bounce um idd, dat had k gedaan om meer kracht en energie te besparen voor de laatst set, jammer genoeg failde die.

tips zijn welkom, ik weet dat er nog wat verbeterings punten in moeten

Stats
Lengte: 1.66m
Gewicht: 76kg
17 jaar

http://www.youtube.com/watch?v=Ze_DyWo0u-Q&feature=player_embedded

Laatst bewerkt:
Pijnlijk om naar te zien. Ook al trek ik het zelf niet.

Best sterk, maar toch vind ik je techniek niet echt goed... Baar dichter bij je benen houden tijdens de beweging!!

Ook het gewicht telkens dood leggen op de grond tussen de herhalingen, het is niet voor niets een deadlift he :)

Ja klopt. er moet nog veel verbeterd worden, ik deed het zo omdat ik de 1x220kg van de grond wou halen en meer enegrie wou besparen, jmmr genoeg failde die

Bouncin' your way to lockout.

techniek zuigt zwaar, maar wel erg sterk voor een 17-jarige

Ik dacht laat ik het ook eens proberen, afgelopen zaterdag nieuwe PR neergezet 3x200kg, hij was eerst 1x190kg jammer genoeg failde ik op de 220kg, ik had een stapje lager moeten gaan en de 210 moeten pakken. volgende keer gaat die omhoog!! ik bounce um idd, dat had k gedaan om meer kracht en energie te besparen voor de laatst set, jammer genoeg failde die.

Stats
17 jaar

eerst maar eens starten met stang tegen de schenen.

Techniek moet beter maar erg sterk voor je leeftijd en BW!

Gave filmpjes! :thumb:

Bedankt allemaal voor de reacties en tip ;), zal er gelijk aan gaan werken

Goed zo Sanca je bent nu serieus sterker aan het worden! Heb het idee dat je nog iets meer onder de stang kan.

Bruut man! Ziet er makkelijk uit!

Stats
17 jaar

Nice man, gewicht dood op de grond neerleggen en je kunt de stang iets smaller vasthouden denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven