chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht dat juist de bedoeling was .. niet dus, had een hoop filmpjes op youtube bekeken en daar deden ze het allemaal

Het lijkt op "schommelen" in mijn ogen omdat het een logisch gevolg is van hamstring/glutes aanspannen en omhoog te gaan. Je komt dan naar voren. Maar het is niet de bedoeling dat je expres gaat schommelen om momentum te creeren en zo je hamstring/glutes te omzeilen en ze niet te gebruiken zoals de bedoeling is ...![]()
Wow, das pas diepte!
Mooie uitvoering man. Alleen met zo'n pauze onderaan, moet je dan niet uitkijken dat je teveel spanning loslaat?
Haha, valt wel mee.
Thanks.

Dieper gaat niet omdat m'n hams tegen m'n kuiten zitten. Dus gewoon ATTG.Het is een heel mooie techniek, maar imo niet speciaal/extreem diep. Gewoon een lekker goede Full Squat.
Ik ontspan niet, ik ga gewoon niet omhoog. Daar zit wel een verschil in...Mooie uitvoering man. Alleen met zo'n pauze onderaan, moet je dan niet uitkijken dat je teveel spanning loslaat?
Ik zie hier anders op het forum nooit squats voorbij komen die zo diep zijn met zo'n techniek. Meestal is het dan met wat rugbolling of zo.Het is een heel mooie techniek, maar imo niet speciaal/extreem diep. Gewoon een lekker goede Full Squat.
is toch ook niet 100% schommelvrij?
wel goede techniek ofc.
Het is een heel mooie techniek, maar imo niet speciaal/extreem diep. Gewoon een lekker goede Full Squat.