Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

ik dacht dat juist de bedoeling was .. niet dus, had een hoop filmpjes op youtube bekeken en daar deden ze het allemaal

Het lijkt op "schommelen" in mijn ogen omdat het een logisch gevolg is van hamstring/glutes aanspannen en omhoog te gaan. Je komt dan naar voren. Maar het is niet de bedoeling dat je expres gaat schommelen om momentum te creeren en zo je hamstring/glutes te omzeilen en ze niet te gebruiken zoals de bedoeling is ... :P

Het lijkt op "schommelen" in mijn ogen omdat het een logisch gevolg is van hamstring/glutes aanspannen en omhoog te gaan. Je komt dan naar voren. Maar het is niet de bedoeling dat je expres gaat schommelen om momentum te creeren en zo je hamstring/glutes te omzeilen en ze niet te gebruiken zoals de bedoeling is ... :P

Er zijn nog meer dingen verkeerd naast het schommelen....

Tjok, je hebt een fockin mooie squattechniek!

Tjok, je hebt een fockin mooie squattechniek!
Haha, valt wel mee.

Thanks. :)

Het is een heel mooie techniek, maar imo niet speciaal/extreem diep. Gewoon een lekker goede Full Squat.
Dieper gaat niet omdat m'n hams tegen m'n kuiten zitten. Dus gewoon ATTG.

Mooie uitvoering man. Alleen met zo'n pauze onderaan, moet je dan niet uitkijken dat je teveel spanning loslaat?
Ik ontspan niet, ik ga gewoon niet omhoog. Daar zit wel een verschil in...

netjes beest!

is toch ook niet 100% schommelvrij?

wel goede techniek ofc.

Is het ook niet en pretendeerde ik ook niet. Het gaat om intentie.

Verder voor chopperbob: Voeten ver spreiden, vanaf de heup breken, ver naar achteren zitten, pause, beweging inzetten met je glutes, niet door je onderbenen zakken om er alsnog een legpress van te maken.

ok tnhx denk dat me benen wijder zetten al heel wat oplost omdat ik dan sowieso verder met men dikke ass naar achteren kom :D

En let erop (wat ik al zei en Emile ook hierboven) squat met je post chain!

Terug
Naar boven