AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat is wel extreem diep. Ziet er zeker mooi uit.

P.S; Tjok, draag je tegenwoordig broeken van flower?

Sexy broekje toch? 't Is een soort legging; de enige broek waar ie niet uit scheurt tijdens het trainen. :s

Maar hoezo 'extreem diep'? Het is toch gewoon een full squat? Ik doe het ook zo.

Subtiel zelfcompliment :P

De recessie is te zien in Worf's traininghok. Licht is te duur geworden :D

hahaaha :roflol:
wel een lekker hardcore hok worf t*ring. is dat je eigen garage of wat?

Is een soort van dubbele garage omgebouwd tot ijzerhok. Is bij vrienden thuis, 7 dagen per week beschikbaar van 07.00 tot 23.00. Alles is aanwezig, al 20 jaar in deze setting, erg oldschool hardcore sfeertje.

^ Netjes hoor! :thumb:

Ik zie dat je de vorm tips van vorige keer goed gebruikt hebt :o

Netjes hoor taekwondo, hoeveel weeg je ongeveer?
Ik zou wel niet zo snokken aan die deadlift in het begin, ken iemand die zo zn schouder uit de kom heeft getrokken.
Oja, en als je je handen nog 5cm meer in het midden zet spaar je nog wat ROM uit :)

@ jesaja nu geen straps, geen hitch als ik op herhaling deadlift doe ik nu deadstop dus wel degelijk dat ik de tips gebruik.

Rug bolling blijf ik houden als ik me max test.
Maar als ik hier de filmpjes zie heeft 70% van de mensen die zijn top test dat.

@ wimmos BW is op dit moment 80.5kg

Je hebt die rugbolling omdat je die bar zo van de vloer af rukt. Je denkt misschien dat je de lift zo extra explosief begint maar uiteindelijk ****t het alleen maar je vorm op. (en krijg je het moeilijk bij lockout omdat je vorm al vanaf het begin pauper is).

Laatst bewerkt:

vrij stomme choice

@ jesaja nu geen straps, geen hitch als ik op herhaling deadlift doe ik nu deadstop dus wel degelijk dat ik de tips gebruik.

Rug bolling blijf ik houden als ik me max test.
Maar als ik hier de filmpjes zie heeft 70% van de mensen die zijn top test dat.

@ wimmos BW is op dit moment 80.5kg

was dat nou weer voor k*t redenering omdat 70% van de andere mensen het ook doen is het prima ?

rug bollen zo is echt zwaar k*t voor je wervels

Terug
Naar boven