XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

• Topic Starter Topic Starter
Respecteer de ****ing lift gewoon in plaats van hem af te zeiken. Het is een WR.

Respecteer de ****ing lift gewoon in plaats van hem af te zeiken. Het is een WR.

Volgens mij heeft iedereen hier respect voor die gast en zal niemand het het in zijn hoofd halen hem af te zeiken vrolijke vriend:)

Dat wil niet zeggen dat zijn lift niet besproken mag worden zoals dat met andere filmpjes hier ook gebeurd.

Het idee van het topic was om je eigen lifts te filmen als bewijs dat je de lift ook daad werkelijk gemaakt hebt. Het is niet bedoeld om lifts van top lifters te gaan bekritiseren op een negatieve manier.

Mooizo.

Ik vraag alleen hoe het zit. Das puur interesse. Ik kraak niemand af. Je voelt je wel snel aangevallen.

Ik vraag alleen hoe het zit. Das puur interesse. Ik kraak niemand af. Je voelt je wel snel aangevallen.

Hij voelt zich niet zo zeer aangevallen maar hij is 1 van de mensen die het gezeik op dit forum een beetje zat is want er zitten hier mensen die werkelijk op elk wereldrecord of andere bizarre lift wel iets aan te merken hebben terwijl ze zelf zo goed als niets presteren.

In ieder geval bedankt dat je mijn techniek mooi vindt maar eigenlijk wat ik doe is juist een gebrek aan techniek en heeft meer te maken met lompe, brute kracht.
Wat je in dat filmpje in jouw post ziet dat is benchen op de powerlift manier. Of het mooi is of niet doet er verder niet zoveel toe maar het is wel uiterst effectief. Ook is het een shirted bench waar toch al een andere techniek bij komt kijken.

Donder op Tjok. We gingen net weer ontopic. Stelletje ***** hier ook.

Hij voelt zich niet zo zeer aangevallen maar hij is 1 van de mensen die het gezeik op dit forum een beetje zat is want er zitten hier mensen die werkelijk op elk wereldrecord of andere bizarre lift wel iets aan te merken hebben terwijl ze zelf zo goed als niets presteren.

In ieder geval bedankt dat je mijn techniek mooi vindt maar eigenlijk wat ik doe is juist een gebrek aan techniek en heeft meer te maken met lompe, brute kracht.
Wat je in dat filmpje in jouw post ziet dat is benchen op de powerlift manier. Of het mooi is of niet doet er verder niet zoveel toe maar het is wel uiterst effectief. Ook is het een shirted bench waar toch al een andere techniek bij komt kijken.

Ok duidelijk. Heb m'n antwoord.

Het is sinds vorig jaar geleden dat iemand nog een filmpje gepost heeft. :D

Niemand die een mooie squat wil showen?

Maybe morgen een OH press van mij, als ik het niet vergeet.
Filmpjes van SQ en DL komen zodra me knie gezond is!

Het is sinds vorig jaar geleden dat iemand nog een filmpje gepost heeft. :D

Niemand die een mooie squat wil showen?

th_10x150.jpg
;)

Netjes

Heb je geen last van die barbell in je nek? Ik squatte eerst ook zo maar nu ik squat met de barbell zo'n 20cm lager voelt 't een stuk beter.

Terug
Naar boven