Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar moet ik ok letten dan ?
films zijn wel een half jaar oud misschien dat het nu alwel wat beter is![]()
als het voor grip is kan je toch beter gewoon magnesium kopen...Bench: je ROM is 5-10 cm korter dan normaal. (ik ben zelf geen goede bencher qua techniek en weet ook niet wat je voor de rest daar fout doet, als dat al zo is)waar moet ik ok letten dan ?
films zijn wel een half jaar oud misschien dat het nu alwel wat beter is![]()
met name je deadlift is echt ****ed up, je start bijna stifflegged en je neigt ook nog naar voren te vallen, volgens mij sta je af en toe op je tenen
idd dat naar voren vallen heb ik nogsteeds wel wat... vandaar dat ik ook op men tenen ga staan, was wel 1RM en PR van 180 dacht ik
de squat is volgens mij nog boven par.
bij het benchen kom je van het bankje af met je reet?
Kdacht dat dit wel mocht ?
valt inderdaad veel aan te verbeteren...
waar dienen de washandjes eigenlijk voorals het voor grip is kan je toch beter gewoon magnesium kopen...
Hmm die halter die ik gebruik is gewoon een chrome volle buis voor hydrolica/ pneumat pistons te maken, zonder karteling in dus en die 'washandjes' is gewoon een halve zeemvel om zweet op te vangen en voor de grip
train je eigenlijk voor een vechtsport gezien die eerste oefening van het 2e filmpje?
jep thai-bx
idd dat naar voren vallen heb ik nogsteeds wel wat... vandaar dat ik ook op men tenen ga staan, was wel 1RM en PR van 180 dacht ik

reverse band press, doubled blue bands. 165 kg, 7 reps, puur op explosiviteit.
YouTube - doubled blue bands, 165 kg, 7 explosive reps
Ja, ik kan hier meer reps mee. Nee, dat ga ik niet doen. Het moet geen cardio worden.![]()

Met die elastieken lijkt het al snel veel, hoor. Wel echt een aanrader om je bovenste deel sterker en sneller te maken.
Thanks, zal het doorgeven! Jij ook de groeten aan Ella!
Jazeker

Bwaja, ben bang dat ik de bar ga plooien of breken :s
Tis maar kleine ROM hé, tis maar rechtstaan met gewicht op je rug.je staat wel ****ing comfortabel met die 365 op je rug of niet, snoob? het ziet er in ieder geval vrij gemakkelijk uit