MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je doet iig de goeie training, maar je techniek op de squat, bench en dl is echt ****ed, zou die eerst redelijkerwijs aanleren voor je voor 1RM's gaat.

waar moet ik ok letten dan ?

films zijn wel een half jaar oud misschien dat het nu alwel wat beter is ???

^^with stupid

met name je deadlift is echt ****ed up, je start bijna stifflegged en je neigt ook nog naar voren te vallen, volgens mij sta je af en toe op je tenen

de squat is volgens mij nog boven par.

bij het benchen kom je van het bankje af met je reet?

valt inderdaad veel aan te verbeteren... waar dienen de washandjes eigenlijk voor??? als het voor grip is kan je toch beter gewoon magnesium kopen...

train je eigenlijk voor een vechtsport gezien die eerste oefening van het 2e filmpje?

Bench: je ROM is 5-10 cm korter dan normaal. (ik ben zelf geen goede bencher qua techniek en weet ook niet wat je voor de rest daar fout doet, als dat al zo is)

Squat: Je buigt te ver voorover(zwakke abs?) en je mag ook wel wat dieper. Gooi dat plastic ding om de bar weg en leg de bar wat lager op je rug. Check dit filmpje voor nette diepte:
klik

Deadlift: je poten staan bijna recht/je rug is voorbij parallel met de vloer(naar beneden toegericht) en aan het einde van de ROM zie je dat je op je tenen staat. Je moet je hakken de grond IN duwen en kan beter dieper door je poten zakken.
Deadlifttechniekfilmpje:
klik

met name je deadlift is echt ****ed up, je start bijna stifflegged en je neigt ook nog naar voren te vallen, volgens mij sta je af en toe op je tenen

idd dat naar voren vallen heb ik nogsteeds wel wat... vandaar dat ik ook op men tenen ga staan, was wel 1RM en PR van 180 dacht ik

de squat is volgens mij nog boven par.

bij het benchen kom je van het bankje af met je reet?
Kdacht dat dit wel mocht ?
valt inderdaad veel aan te verbeteren...

waar dienen de washandjes eigenlijk voor??? als het voor grip is kan je toch beter gewoon magnesium kopen...
Hmm die halter die ik gebruik is gewoon een chrome volle buis voor hydrolica/ pneumat pistons te maken, zonder karteling in dus en die 'washandjes' is gewoon een halve zeemvel om zweet op te vangen en voor de grip

train je eigenlijk voor een vechtsport gezien die eerste oefening van het 2e filmpje?
jep thai-bx

Grtz

idd dat naar voren vallen heb ik nogsteeds wel wat... vandaar dat ik ook op men tenen ga staan, was wel 1RM en PR van 180 dacht ik

1rm poging is inderdaad voor de meeste van ons wel lelijker, maar ik weet dat als ik op deze manier zou deadliften ik me lelijk zou bezeren, het is wel wat alex zegt: beter 1rm pogingen doen als je de techniek beter vast kan houden

succes ;)

Kijk technisch zul je altijd wel niet helemaal goed zitten met 1RM's, maar dit is dan wel het extreme en het komt je gewicht ook niet ten goede, als je techniek beter is kun je veel meer liften, lees anders de artikelen van Dave Tate hierover.

Ik zag je navel:o

Lekker gelift!

YouTube - 3x80 seated oh press

Keer wat gefilmd. Lijkt schuin maar komt omdat het van vrij laag is gefilmd, zit gewoon rechtop dus.

(3x80 seated oh press, zoals het begin van het filmpje doet vermoeden)

Nette filmpjes hier weer :thumbs:

filmpje lockouts met 365kg :

Netjes snoob! Volgende keer een pinnetje lager?

Aight, voelt lekker he? Zo'n gewicht.

anders komt er ff een verzameling mooie filmpje langs!! djphreak :bow:

prophet ook vette shit :D

je staat wel ****ing comfortabel met die 365 op je rug of niet, snoob? het ziet er in ieder geval vrij gemakkelijk uit

Netjes snoob! Volgende keer een pinnetje lager?
Jazeker :)
Aight, voelt lekker he? Zo'n gewicht.
Bwaja, ben bang dat ik de bar ga plooien of breken :s
je staat wel ****ing comfortabel met die 365 op je rug of niet, snoob? het ziet er in ieder geval vrij gemakkelijk uit
Tis maar kleine ROM hé, tis maar rechtstaan met gewicht op je rug.

Terug
Naar boven