AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

veel stukken tekst die ik gelezen heb gaan daar tegenin. Die zeggen juist zolen zo dun mogelijk met brede schoenen. Dan kunnen je voeten meer "uitzetten" en een natuurlijke vorm behouden. Daarom is schoeisel in veel powerlift "magazines" blote voeten, van die vage stoffe schoentjes en dat soort dingen.

veel stukken tekst die ik gelezen heb gaan daar tegenin. Die zeggen juist zolen zo dun mogelijk met brede schoenen. Dan kunnen je voeten meer "uitzetten" en een natuurlijke vorm behouden. Daarom is schoeisel in veel powerlift "magazines" blote voeten, van die vage stoffe schoentjes en dat soort dingen.
Klopt.. Heb ook wel is gelezen dat het verstandig is je chucks één of twee maten groter te kopen.

als je goede inlegzolen heb, dan heb je er alleen maar baat bij hoor. als je die niet in doet en je ze wel eigenlijk nodig heb, dan kun je klachten krijgen, met name tijdens squats
Hoe weet je dat? Ik heb normaal altijd steunzolen maar tijdens het trainen doe ik ze uit en ik heb nergens last van.

Hoe weet je dat? Ik heb normaal altijd steunzolen maar tijdens het trainen doe ik ze uit en ik heb nergens last van.

naja ik spreek voor mezelf dan. vanwege beenlengteverschil stond ik onstabiel en kreeg knieklachten met squatten, toen goede zolen vd podotherapeut gekocht en nu heb ik al veel minder last.
is toch logisch ook, als je een pak gewicht op je rug neemt maar je ene been is langer dan de andere, dan kun je wachten op klachten. had ook vaak dat me knie naar binnen klapte, dat heb ik sinds ik die zolen draag met trainen niet meer

Verschil in lengte per been is een ietwat ander probleem dan een holle, bolle of plat voet. In de laatste gevallen zijn steunzolen irritant. Vind zolen in schoenen eigenlijk ook irritant. Je voelt gewoon dat je er soort van in zakt als het ware en iets minder stabiel staat en minder kracht kan zetten. Zonder schoenen en zonder me steunzolen kan ik voor me gevoel stuk beter me hakken in de grond rammen om het gewicht te verplaatsen.

Het is pas echt hardcore als je alle weefsel vanonder je voeten laat snijden zodat je rechtstreeks op de botten staat! :roflol:

ik zag als laatste post hier: sterkte. stiekem dacht ik gelijk een dik deadlift filmpje te mogen aanschouwen... helaas!

maar deze is ook tof :D 1.70 is wel een klote hoogte... jij bent zelf 1.80 ofzo?

ik zag als laatste post hier: sterkte. stiekem dacht ik gelijk een dik deadlift filmpje te mogen aanschouwen... helaas!

maar deze is ook tof :D 1.70 is wel een klote hoogte... jij bent zelf 1.80 ofzo?

Ben 1.96m dus ik dacht m er in 1 keer op te gooien maar helaas.

Haha had hier ook liever ‘deadlift 340kg’ zien staan. Moet ook haalbaar zijn als ik me weer een keer kwaad maak maar heb de laatste tijd zoveel blessures dat ik besef dat mijn rug ook niet onkwetsbaar is. dus ik spaar mn rug een beetje.

Dus tot ik weer een deadlift opvlieger krijg zal ik de kijkers van dit topic met dit soort gestuntel lastig vallen. Sorry :D

Je pakt hem verkeerd vast, armen haaks op de grond.

Haha, had ook op een dl filmpje gehoopt..
Heb je nou een vierkanten houten doos op 20 schijven gelegd? :P

Sterk.

Nice man. Op zulke muziek kun je onmogelijk falen:D

heavy squats chopperdebob

dat shirtje roelt chopperbob :D

Terug
Naar boven