Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ergens in het midden van de beweging zie ik.
Pinsquats?
knieen meer naar buiten duwen en een stapje breder gaan staan i guess..
Je voetpositie is wat ongunstig niet. Pas op, dit kost je je kniejen. Suc6
- chewie was me voor
Wimmos , niet zo snel zakken . Meer pressure op die hams zetten . Echt tegenhouden bij het naar beneden gaan en met de opgebouwde spanning explosiever liften . Ipv te zakken moet je het gewocht tegenhouden .
Zo te zien "breek" je ook eerst met je knieën, waar het eerst de heupen zouden moeten zijn
eerst heupen naar achteren en buigen (daar leidt je mee), dan knieën buigen, en idd langzamer zakken, ik zie een beetje bounce moment ook lijkt wel waardoor je het bij de concentrische fase middenin moeilijk krijgt.
en altijd: knees out. eerst snapte ik dat ook niet hoe je dat doet, maar je zet de spanning dan meer naar de buitenkant en lift meer met je glutes/hips

Je hoeft echt niet perse wijder te gaan staan, als je die tip geeft leg eens uit waarom dan? Zijn heupen kunnen idd iets meer neer achter. Ook komen idd je knieen wat naar binnen. Als je meer een powerlift squat wil doen kun je breder gaan staan, de focus komt dan ook minder op de quads.
Wat je zegt klopt , maar hij heeft duidelijk moeilijkheden met zijn knieën goed te houden . Wat zou jij hieraan doen ?
Als de Rom en alles onder de knie heb de stand versmallen en gewicht opvoeren. Althans dat heeft bij mij gewerkt.

Die van mij kostte 100e en is bovendien van een soort hard schuimrubber gemaakt, niet echt ideaal voor squats dus. Jezelf dwingen je knieen naar buiten te drukken als het zwaarder wordt werkt denk ik stukken beter. Op inlegzooltjes voelt alles een stuk instabieler.Minder gewicht en harder proberen. In mijn ervaring gebeurd het vooral als het gewicht 'zwaar' wordt. Daarbij wordt het altijd minder als je erbij gaat staan en bij elke rep zegt: "knieen naar buiten". In enkele gevallen kan het idd zo zijn dat platvoeten of zwakke voetspieren bijdragen aan het naar binnenvallen van de knieen. Een inlegzooltje die je voetboog ondersteunt kost 10 euro en zou je kunnen proberen.
Ik ben niet zo'n voorstander van binnenbanden om de knieen etc. Vaak let men dan weer minder op een goede positie van de rug/nek.