XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

thx :)

Flink gebuffeld! :thumb:
Ik dacht af en toe even dat je je benen ging breken, maar dat zal de hoek van de camera geweest zijn... :D
Mannelijke pens trouwens! :cool:
:cool: :D

Good stuff, je bent aardig sterk aan't worden Stefan! :thumbs:
Helemaal niet man, het is nog maar het begin.
Na sterkste man van België moeten de kilo's er af en daarna knallen maar!!

Netjes bezig terug Stefan, keep it up :thumbs::D

Dat gaat je soepel af Yuri...

Waarom leg je bij de shrugs de stang telkens op de grond terug?

nette deads hoor

techniek controle -> tips verbeterpunten?
Begreep dat ik iets rustiger moet zakken anything else

Ellebogen veel te ver naar achteren, die moeten onder de stang, niet achter de stang. Borst groot maken (spelen die ellebogen ook een rol bij), romp fixeren, niet je kont onder de stang vandaan duwen door te beginnen met uit je benen te duwen in plaats van te focussen op het omhoog brengen van de stang.

Ga dit lezen:
Suatting from head to toe

Falling forward in the squat

en succes! :)

Mossad, volgens mij ligt de stang nogal hoog, waardoor je je hoofd naar beneden wordt geduwd.

Thanks,
De stang ligt gevoelsmatig goed onder dikste wervel?. Ik keek juist express naar beneden en deed mijn ellebogen naar achteren omdat het op deze manier werd uitgelegd op de Marc Rippetoe Squat instructie video.
Is dit nu wel goed of niet goed?

nee elbows forward he! en je moet low bar proberen te gaan squatten. scheelt een hoop vervelende druk op je wvk

Yep elbows forward, er is maar één manier om "goed" te squatten en zo doe je dat!!!11

techniek controle -> tips verbeterpunten?
Begreep dat ik iets rustiger moet zakken anything else
Toch de halter wat verder op je rug leggen, dan komen je ellebogen ook wel wat beter te staan denk ik.
Ligt veel beter(/minder pijnlijk bij de hogere gewichten) en eens je het gewend bent, zal je denk ik niet meer zo ver voorover buigen.
Succes man! :thumb:

Terug
Naar boven