XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

zegt iemand die 50kg meer benched dan ruben :P (phreak dus )

gewoon een halter in de banden leggen en opladen tot die tot borst hoogte is gerekt;)

even een vraagje, hoe weet jij dat die tensions 42,5 kilo is @ chest? het blijft toch eigenlijk altijd een beetje schatwerk (op gevoel) met bands?

Omdat hij het heeft nagemeten, nadat ik het vroeg op forza forum...waarschijnlijk zoals alex het zegt...

allright, duidelijk.. :D

Wat een gruwelijk geile set-up zo. Is dat je home-gym?

Brute lifts ook, trouwens :yes:
Thanks! En ja, dit is allemaal naar eigen ontwerp. Alleen dan kon ik precies krijgen wat ik wilde. Wat bijvoorbeeld erg handig is: ik hoef niet te gaan lopen eikelen met verschillende bands om een andere belasting te krijgen. Door gewoon de ketting waaraan de bands hangen langer of korter te maken kan ik met exact dezelfde setup heel veel variatie in belastingspatronen maken.

Hier ook maar even posten, mijn stiff legged sessie van afgelopen dinsdag:

nette lifts, al had ik het vermoeden dat je de 180 ook nog wel aan kon!
;)

Ik weet dat er mensen zijn die beweren dat een rounded back allemaal minder ernstig is dan beweerd wordt, maar het is bijna een knik die er bij jou in je wervelkolom komt, dat lijkt me ECHT niet goed...

Als dit een filmpje van mezelf was zou ik me serieus zorgen maken over mijn houding bij die lifts.

Het zijn namelijk geen misselijke lifts ook :thumbup:

Wat een crappe live-uitvoering trouwens van dat Metallica-nummer ;)

Mooi gewicht maar ik zou toch ook maar eens kijken naar de uitvoering. Af en toe rounded back stiff legged kan geen kwaad, maar dan zou ik toch niet zo hoog in gewicht gaan.

Als je zwaarder wilt gaan doe dan beter gewone deadlifts...

nette lifts, al had ik het vermoeden dat je de 180 ook nog wel aan kon!
;)

Vorige week wel gelift maar was uiteindelijk 1 rep met gehitch.

Ik weet dat er mensen zijn die beweren dat een rounded back allemaal minder ernstig is dan beweerd wordt, maar het is bijna een knik die er bij jou in je wervelkolom komt, dat lijkt me ECHT niet goed...

Als dit een filmpje van mezelf was zou ik me serieus zorgen maken over mijn houding bij die lifts.

Het zijn namelijk geen misselijke lifts ook :thumbup:

Wat een crappe live-uitvoering trouwens van dat Metallica-nummer ;)

Ik vond het nummer wel relax :) is trouwens van Drowning Pool.

Maar goed die bolling tja dat extra stuk bolling is gewoon de spier zelf, voor de rest
verschilt mijn houding ook niet met die van G-men.

Mooi gewicht maar ik zou toch ook maar eens kijken naar de uitvoering. Af en toe rounded back stiff legged kan geen kwaad, maar dan zou ik toch niet zo hoog in gewicht gaan.

Als je zwaarder wilt gaan doe dan beter gewone deadlifts...

Sowieso wissel ik de stiffs af om de week met de RDL's.
Doel met dit schema wat ik nu volg is om uiteindelijk wel met de gewone deadlift hoger te liften
momenteel suckt die uitvoering bigtime bij hoge gewichten, work in progress in ieder geval.

RDL is dan met knieën iets gebogen? (Beetje n00bvraagje, ik weet het)

Vorige week wel gelift maar was uiteindelijk 1 rep met gehitch.

Ik vond het nummer wel relax :) is trouwens van Drowning Pool.

Maar goed die bolling tja dat extra stuk bolling is gewoon de spier zelf, voor de rest
verschilt mijn houding ook niet met die van G-men.

Sowieso wissel ik de stiffs af om de week met de RDL's.
Doel met dit schema wat ik nu volg is om uiteindelijk wel met de gewone deadlift hoger te liften
momenteel suckt die uitvoering bigtime bij hoge gewichten, work in progress in ieder geval.
wat is het verschil tussen sldl en rdl precies? dacht altijd dat ze hetzelfde waren

@ Massalah: welke spier steekt er dan uit?

@luuc: RDL is zonder terugleggen op de grond, dus voor ie de grond raakt terug naar boven.

Terug
Naar boven