XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vandaag mijn skullcrushers 5 x 90kg gefilmd. Uitvoering zou iets netterkunnen maar mijn triceps waren echt gaar.

YouTube - SC 90kg

haha super die skullcrushers :p

Haha, waarom moest je nou weer je shirt uitdoen voor die pullups.

Nice viking en dat nog met al dat gebrul/gekres daar :p

Vreselijk lawaai daar Viking. Nette crushers, kan ik volgens mij nét benchen :D

Leuke filmpjes! aantal freaks gezien ^^

@kimura: Doe swings gewoon met kettlebells man, veel fijner :D

haha super die skullcrushers :p

Tnx snoob!

:roflol:God allemachtig... Ik had een no-rom skullcrusher verwacht of een soort van press/extension.. ****ing nice dit.

Haha, dit ouwe lichaam kan nog wel iets hoor! ;)

Sterk! Ik tel alleen 110kg: blauw=20, geel=15, buitenste schijf=10 en stang=20. Tel je de stang niet mee?

Ik zou je graag gelijk willen geven want dan zou mijn prestatie nog gekker zijn maar de "gele" schijven zijn eigenlijk wit (en smerig) en dus maar 10kg.

Nice viking en dat nog met al dat gebrul/gekres daar :p

Ik vind het nog een heel goede uitvoering! En het klinkt alsof daar op de achtergrond een of ander wijf stevig gedoet wordt met al dat gekreun en geschreeuw.

Vreselijk lawaai daar Viking. Nette crushers, kan ik volgens mij nét benchen :D

Bedankt gasten! Die herrie die je hoort is de aerobicslerares waar iedereen in de gym zich aan ergert omdat ze de muziek asociaal hard zet en er dan nog bovenuit probeert te schreeuwen terwijl ze niet echt een vrouwelijke stem heeft. En het ergste is dat ze les staat te geven voor een groepje van 6 of 7 dames terwijl het klinkt alsof ze voor 700 mensen verstaanbaar moet zijn. :D

Dank je.

Terug
Naar boven