- Waardering
- 97
Vandaag mijn skullcrushers 5 x 90kg gefilmd. Uitvoering zou iets netterkunnen maar mijn triceps waren echt gaar.
YouTube - SC 90kg
YouTube - SC 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag mijn skullcrushers 5 x 90kg gefilmd. Uitvoering zou iets netterkunnen maar mijn triceps waren echt gaar.
YouTube - SC 90kg
God allemachtig... Ik had een no-rom skullcrusher verwacht of een soort van press/extension.. ****ing nice dit.Vandaag mijn skullcrushers 5 x 90kg gefilmd. Uitvoering zou iets netterkunnen maar mijn triceps waren echt gaar.
YouTube - SC 90kg
YouTube - SC 90kg
YouTube - SC 90kg
netjes beest!God allemachtig... Ik had een no-rom skullcrusher verwacht of een soort van press/extension.. ****ing nice dit.

Sterk! Ik tel alleen 110kg: blauw=20, geel=15, buitenste schijf=10 en stang=20. Tel je de stang niet mee?
Nice viking en dat nog met al dat gebrul/gekres daar![]()
Ik vind het nog een heel goede uitvoering! En het klinkt alsof daar op de achtergrond een of ander wijf stevig gedoet wordt met al dat gekreun en geschreeuw.
Vreselijk lawaai daar Viking. Nette crushers, kan ik volgens mij nét benchen![]()

Haha. Hardcore shitIk zou je graag gelijk willen geven want dan zou mijn prestatie nog gekker zijn maar de "gele" schijven zijn eigenlijk wit (en smerig) en dus maar 10kg.

YouTube - 3x80 seated oh press
Keer wat gefilmd. Lijkt schuin maar komt omdat het van vrij laag is gefilmd, zit gewoon rechtop dus.
(3x80 seated oh press, zoals het begin van het filmpje doet vermoeden)

nogmaals reverse band presses, ditmaal eens gekeken hoe hoog ik kan.
YouTube - maxing out w. reverse bands

210 kilo!!
netjes kerel, volgende PL-wedstrijd een 220~230 beurt?
![]()

nogmaals reverse band presses, ditmaal eens gekeken hoe hoog ik kan.