AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je rug is recht bij het deadliften, das al positief. Maar je zou idd je benen beter kunnen gebruiken. Dit dmv al die spanning om je hams te zetten als je gaat beginnen.

Verder bij de squats elbows forward :)

idd vergeten te zeggen elbows forward :D doe dat trouwens al voordat je het gewicht op je rug legt! als je het daarna doet kun je je schoudergewricht in een nare positie zetten en draai je als t ware je schouder in de knel (als je snapt wat ik bedoel).
vandaar dat goed ontwikkelde traps ook overal goed voor zijn bij powerlifting, zo zie je maar weer.

@Sterkte:
Ziet er flink sterk uit man! :cool:
Je maakt een ouwe vent strontjaloers...
Damn, dat ga ik nooit meer redden, en jij laat het er uit zien als het oppakken van een boodschappentas... :o
Goed dat je "overtraining" zo goed in de gaten hebt, en de discipline hebt om op de rem te gaan staan als het nodig is. :thumb:
Ga zo door man! ;)

Sta je nou smaller dan normaal? Of lijkt dat maar zo?

gefeliciteerd !
haha altijd weer mooi als de halve sportschool staat te kijken

@Sterkte:
Ziet er flink sterk uit man! :cool:
Je maakt een ouwe vent strontjaloers...
Damn, dat ga ik nooit meer redden, en jij laat het er uit zien als het oppakken van een boodschappentas... :o
Goed dat je "overtraining" zo goed in de gaten hebt, en de discipline hebt om op de rem te gaan staan als het nodig is. :thumb:
Ga zo door man! ;)

bedankt! ben ook niet meer de allerjongste (word over 2 weken 36) dus merk dat ik niet meer zoals 10 jaar geleden verstand op 0 en altijd vol gas kan trainen. helaas...

bammerdebam zeg ik. mijn god wat was ik blij :D 4 weken geleden nog 6 reps met 255.

netjes man!
als ik dit had geweten had ik er 8 gedaan vanmiddag! :D

GO IVO. hehe focking nice man. Schandalig dat je niet meedeed aan sterkste man van Grunn.

modderfokkers :D goeie shit man!

Haha mooi filmpje! Sterk sterk. Die gasten staan daar te kijken en te wachten tot er iemand van het personeel aan je oren komt trekken.

bedankt! ben ook niet meer de allerjongste (word over 2 weken 36) dus merk dat ik niet meer zoals 10 jaar geleden verstand op 0 en altijd vol gas kan trainen. helaas...

netjes man!
als ik dit had geweten had ik er 8 gedaan vanmiddag! :D

Smoesjes, je weet zelf ook best dat dit je max was.

GO IVO. hehe focking nice man. Schandalig dat je niet meedeed aan sterkste man van Grunn.

Het commentaar leveren vanaf de kant ligt mij veel beter Gijs.

modderfokkers :D goeie shit man!

:D

Haha mooi filmpje! Sterk sterk. Die gasten staan daar te kijken en te wachten tot er iemand van het personeel aan je oren komt trekken.

Ik train in een antikraakkerk, niemand die daar moeilijk doet.

http://www.youtube.com/watch?v=OBZcr7s03YU

Medly vandaag bij Gijs:
Duckwalk 100 kg 20 m / Timberwalk 100 kg 20 m / Tyre flips 380 kg 3 flips / Chain yoke 150 kg 15 m / Stone carry 80 kg 20 m

Stone lukte deze run niet meer, 2e run wel

Netjes gewerkt het lijkt mij verdomd zwaar conditioneel om alles zo vlak na elkaar te doen?

Dat is ook de bedoeling.

Hitchen bij rack pulls.. Wat is het nut van de oefening dan precies? Dat stukje van onder knie tot paar cm boven knie trainen?

Terug
Naar boven