salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe dat trouwens al voordat je het gewicht op je rug legt! als je het daarna doet kun je je schoudergewricht in een nare positie zetten en draai je als t ware je schouder in de knel (als je snapt wat ik bedoel).

4 weken geleden nog 6 reps met 255.Sta je nou smaller dan normaal? Of lijkt dat maar zo?
gefeliciteerd !
haha altijd weer mooi als de halve sportschool staat te kijken
@Sterkte:
Ziet er flink sterk uit man!
Je maakt een ouwe vent strontjaloers...
Damn, dat ga ik nooit meer redden, en jij laat het er uit zien als het oppakken van een boodschappentas...
Goed dat je "overtraining" zo goed in de gaten hebt, en de discipline hebt om op de rem te gaan staan als het nodig is.
Ga zo door man!![]()
bammerdebam zeg ik. mijn god wat was ik blij4 weken geleden nog 6 reps met 255.

bedankt! ben ook niet meer de allerjongste (word over 2 weken 36) dus merk dat ik niet meer zoals 10 jaar geleden verstand op 0 en altijd vol gas kan trainen. helaas...
netjes man!
als ik dit had geweten had ik er 8 gedaan vanmiddag!![]()
GO IVO. hehe focking nice man. Schandalig dat je niet meedeed aan sterkste man van Grunn.

Haha mooi filmpje! Sterk sterk. Die gasten staan daar te kijken en te wachten tot er iemand van het personeel aan je oren komt trekken.

whaha, verdomme en dat schopje erachteraan. IntenseHitchen bij rack pulls.. Wat is het nut van de oefening dan precies? Dat stukje van onder knie tot paar cm boven knie trainen?