AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Waarom maak je constant die "****" beweging aan het einde van elke beweging? :p

Het is voor zo ver ik kan zien net parallel.. een paar cm lager dan was het 100% zeker parallel.

Ja, dat is me ook opgevallen, dat zijn gewoon mn heupen dat zo hard doorsteken elke keer. Gewoonte van in RL ? :p of overontwikkelde heupen ^^

Dat zijn geen overontwikkelde heupen en als je echt zo sterk bent in je heupen zou ik een stuk wijder gaan staan... Ik zou er mee oppassen, met dat overstrekken. Dit is idd beetje twijfelachtig maar wsch net parallel. Als je een PR zou zetten op deze diepte zou ik het gewoon par noemen.

Met squats hoef je de beweging ook niet zo te locken als met een deadlift, msch dat je dat probeert. Je failt nooit op dat gedeelte van de squat en daar moet de nadruk ook dus totaal niet op zijn.

Geile filmpjes thanks!

nice sanca. ook iedere keer die hond in beeld :D

ok thanks zal er op letten. Ïk denk idd dat ik te veel probeer door te steken. En ik sta al bijna de maximum breedte van mn powerrack hoor.
Beuken kan'k iig goed :p

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Sinds ik wijde squats ben beginnen doen is dit gekomen. en nu voelt het alsof ik mijn beweging niet afmaak als ik niet zo doe. tziet er komisch uit maar tvoelt niet komisch aan :p

denk ongeveer parallel. maar ja die eeuwige discussies over de diepte ook altijd he

sterk weer George.

Ziet er heel soepel uit, alsof het je geen enkele moeite kost. Techniek ziet er ook goed uit!

Ziet er heel soepel uit, alsof het je geen enkele moeite kost. Techniek ziet er ook goed uit!

thanks!
kost wel wat moeite hoor

Het is de bedoeling dat je repouts maakt toch? Volgens mij zaten er nog wel 10 in.
Ik moet dit vanavond ook doen, alleen dan met riem en straps als ik er 7 haal word ik gek.

hou me idd een beetje in (heb snel last van overtraining). het plan is elke cyclus 5kg te verhogen en 7 reps te halen in wave 1.

en die 7 ga je halen vanavond!!

jij ook het goeie :D
squats zien er opzich wel netjes uit. bij deads zou je toch iets dieper moeten zakken. niet heel veel natuurlijk, maar nu haal je best weinig uit je benen denk ik

Terug
Naar boven