MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Toffe filmpjes sanca!
Disturbed rocks!

Netjes Sanca !

Die zerchersquats zijn ook bevoordelijk voor gewone squats had ik als tip meegekregen van Stahmixson. Zijn deze squats zwaarder dan frontsquats ?

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

voor sommige niet zoveel maargoed

Good stuff Sanca haha, weeral aan de Nox Pump gezeten ofzo :roflol:

handschoentjes ..

Mooie lift, als dat voor jou veel is het toch een goede prestatie die 200kg-->:thumbs:

Alleen die handschoenen kan niet he.........:p

Tja, handschoentjes, is toch minder gripcheaten dan straps als je het mij vraagt, en sommige mensen hebben nu eenmaal last van zweethanden (ik al helemaal), en dan glist die stang toch makkelijk uit je klauwen hoor.

Tja, handschoentjes, is toch minder gripcheaten dan straps als je het mij vraagt, en sommige mensen hebben nu eenmaal last van zweethanden (ik al helemaal), en dan glist die stang toch makkelijk uit je klauwen hoor.

Het is volgens mij onmogelijk om met handschoentjes meer grip te hebben dan zonder.

Het is volgens mij onmogelijk om met handschoentjes meer grip te hebben dan zonder.

Volgens mij ook! De dikte van de handschoentjes neemt mss weer een halve tot een cm sluiting van je vingers weg. Des te meer de duim de andere vingers overlapt des te groter de weerstand daar. Als je gewoon eerst je handen droog maakt alvorens te liften (zeker bij een 1 rep). Of nog beter magnesium dan ben je beter af.

die gym waar je traint is trouwens huge pol0100

Ja klopt hij is op de groei gebouwd:D
train normaal in lwd bij bodyshape.Deze zit in Assen waar ik de zomervakantie train...net een fabriek daar:p

Saaancaaaa! ****ing nice t-shirt heb je daar aan man! :) Nice pr's

http://www.youtube.com/watch?v=MK617HmZ7HI

Mijn DE squats en set up....benchbankje is eigenlijk iets te hoog maar goed...it will do...
Bij de 2e rep met 140kg ga ik ff iets te hard naar beneden.
EN ik weet bij die speed dead blijft het filmpje hangen, maar daar zie je mn rack in de gym :P

Je krijgt hem niet eens omhoog.:p
Maar is er niet een makkelijkere manier om die bands vast te maken, aan dat rack bijvoorbeeld?

is te hoog dan heb ik er 0.0 spanning meer op

filmpje blijft bij die eerste squat ook al 20 secs hangen ofzo bij mij george

Ik zie het erwin....die t*fus moviemaker ****ed een hoop dingen :P
Naja set up is duidelijk en speed setje met die 140 staat er ook goed op ... die waren het belangrijkst...!

Een vraag aan de parallel-gestapo: welke van deze twee is parallel? Of zijn ze beide parallel?

Box 32cm:
2gyc4cg.jpg

Box 32cm + schijf van 10kg:
333ya8h.jpg

Haha, zoals te zien is de stang al superzwaar! :D

Terug
Naar boven