tripax
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Massalah: welke spier steekt er dan uit?
@luuc: RDL is zonder terugleggen op de grond, dus voor ie de grond raakt terug naar boven.
Bij geen enkele DL hoort je rug krom te gaan. Niet krom naar beneden buigend i.i.g.Ligt het verschil niet vooral in de kromming in de rug ? Bij stiff legged krom je je rug helemaal op het einde en bij romanian ga je maar net zo ver als dat je heup kan kantelen ?
Bij geen enkele DL hoort je rug krom te gaan. Niet krom naar beneden buigend i.i.g.
eens een raw max geprobeerd. Het ging een beetje wankel, aangezien ik de laatste weken alleen met bands heb getraind, maar toch ben ik tevreden.
YouTube - raw maxing, 160/170/180 kg
BTW wel tricky zo in je eentje zonder safety bars.. (je hebt wel kettingen hangen, maar die zijn te lang om het op te vangen 
eens een raw max geprobeerd. Het ging een beetje wankel, aangezien ik de laatste weken alleen met bands heb getraind, maar toch ben ik tevreden.
en uitvoering is netjes ja.
Maar goed die bolling tja dat extra stuk bolling is gewoon de spier zelf, voor de rest verschilt mijn houding ook niet met die van G-men.
Erector spinae.
Bij RDL buig je ook door je knieën en bij stiffs niet, stiff legged zoals het al zegt.

Wat doe je als je failt?eens een raw max geprobeerd. Het ging een beetje wankel, aangezien ik de laatste weken alleen met bands heb getraind, maar toch ben ik tevreden.