Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Laatst bewerkt:
nice man... ik vind er neit heel veel verkeerd aan... ook niet die laatste rep.... ofwel we hebben wel ergere dingen gezien ( waaronder ik zelf )... het lijkt wel alsof je hoofd te ver voor de stang is... misschein dat het daar aan ligt.. i dunno...

nice man... ik vind er neit heel veel verkeerd aan... ook niet die laatste rep.... ofwel we hebben wel ergere dingen gezien ( waaronder ik zelf )... het lijkt wel alsof je hoofd te ver voor de stang is... misschein dat het daar aan ligt.. i dunno...

Ik hang idd aardig naar voren, enige manier om dat op te lossen is me reet lager doen lijkt me?

Waarom wil je zonder "rollen" doen?

Msch nog meer naar achteren leunen idd... Maarja aan de andere kant, het gaat prima zo toch?

Heb afgelopen jaar de deadlift beetje links laten liggen... Ben hem nu weer drie weekjes aan het doen! Wil vooral sterker worden alhoewel ik gewoon een bodybuilding split doe...

Doe hem nu drie weekjes en wel alweer een PR:
http://www.youtube.com/watch?v=Sxk5Cq5izuk

Zit eraan te denken veel romanian deads te doen bij benentrainen, en bij de schoudertraining misschien nog powercleans toe te voegen. Hoop voor het einde van het jaar 200kg+ te liften :)

Die plates zijn kleiner dan normale olympische plates.

Mooie techniek. DL moet je sowieso in je schema houden! Misschien een tip om je schoenen uit te doen bij DL?

Klopt... Ze hebben olympische plates, maar die gebruik ik wel als ik ga toppen ofzo :p

Jammer dat ik helemaal geen gelegenheid heb rackpulls of iets dergelijks te doen...

Mooie techniek. DL moet je sowieso in je schema houden! Misschien een tip om je schoenen uit te doen bij DL?

Nee is niet nodig hij heeft alstars aan. Die hebben al van zich zelf platte zolen.
Als je met fitness/renschoennen traind dan is het wel verstandig om je schoenen uit tedoen.

Nette 3x170 maar er zat nog wel wat meer in.

Nee is niet nodig hij heeft alstars aan. Die hebben al van zich zelf platte zolen.
Als je met fitness/renschoennen traind dan is het wel verstandig om je schoenen uit tedoen.

hij bedoeld waarschijnlijk i.v.m. de schijven met een kleinere diameter dan OL schijven ;)

schoenen uit = een stukje lager staan ;)

Zat niet meer in hoor... Mn rug voelde ik al wat bollen bij de laatste herhaling, maar ik wil zo min mogelijk met een belt trainen.

Ja dat voel ik gewoon, dat de spanning op mn onderrug dan te groot wordt... Als ik nog een herhaling doe krijg ik er echt last van.

Die plates scheelt 2-3 centimeter ofzo...

Ja dat voel ik gewoon, dat de spanning op mn onderrug dan te groot wordt... Als ik nog een herhaling doe krijg ik er echt last van.

Die plates scheelt 2-3 centimeter ofzo...

De moeite waard om nader te onderzoeken dus. Volgende keer meetlint mee. Thanks.

Pauperzooi is het ook, dat panatta. Typisch Italiaans dit beachboymerk. Functionaliteit of duurzaamheid boeit ze duidelijk geen fuk, zolang het "design" er maar leuk uitziet. En nog idioten die het kopen/leasen ook:( Zo, dat is er uit:D

Nette deadlifts:D

Mooi Ivo, ging best zo.

Terug
Naar boven