AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Stelletje ongelovige bastaards... Het is ook niet dat ik hier net kom kijken, nog nooit een gripper heb vastgehad en ineens de #3 sluit uit het niets.

Maar goed, ik zal kijken of voor jullie rukkers speciaal een beter filmpje kan maken volgende week.

Als ik je een advies mag geven, van de nr2 kun je eenvoudiger een 3 maken dan van de nr1.

Sterk ivo! Op naar die 300.

Nice Strongman!

Die chickies op de achtergrond dan....

:D:D:D:D:D

Die 300 komt dichtbij :D

Maar krijg je nooit last van je onderrug als je zo lift? Ik zou er zeker 3-4 dagen last van hebben.

Mooi. Die 300kg zit er zeker in voor het einde van het jaar.

Thanks!

Nice Strongman!

Die chickies op de achtergrond dan....

:D:D:D:D:D

Thanks!

Die 300 komt dichtbij :D

Maar krijg je nooit last van je onderrug als je zo lift? Ik zou er zeker 3-4 dagen last van hebben.

Nooit is een groot woord, maar vandaag heb ik nergens last van het voelde allemaal mooi aan gisteren. En ik heb van mezelf een holle onderrug en bolle bovenrug dus dat ziet er zoiezo vertyft uit.

Mooi. Die 300kg zit er zeker in voor het einde van het jaar.

Ik hoop hem er zeker uit te krijgen!

Dat dacht ik ook al ja.

Zo'n bolle onderrug.

Dat dus.

Nooit is een groot woord, maar vandaag heb ik nergens last van het voelde allemaal mooi aan gisteren. En ik heb van mezelf een holle onderrug en bolle bovenrug dus dat ziet er zoiezo vertyft uit.

Als je echt maximaal gaat zul je altijd iets qua bolling hebben. Vaak zijn de reacties enorm overtrokken. Zo erg is je bolling niet, heb erger gezien bij pro-raw lifters uit het oost blok.

't Is niet extreem bol ofzo?

Soepele lift ivo!

http://www.youtube.com/watch?v=NUdaqZ86ICE

Deze man is 1 van de weinige op youtube die ik kan vinden met een correcte uitvoering met 300kg. (Ook al haalt ie het gewicht eerst uit het rek ??? bizar)

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

De afstand tussen hem en het gewicht ;)

Geen correcte uitvoering dus als ie het eerst uit het rek haalt :p

Gewoon de filmpjes van konstantinovs kijken ;)

??

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=NUdaqZ86ICE

Deze man is 1 van de weinige op youtube die ik kan vinden met een correcte uitvoering met 300kg. (Ook al haalt ie het gewicht eerst uit het rek ??? bizar)

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

De afstand tussen hem en het gewicht ;)

Ben je serieus. Eerst de WFH 2 meter noemen van sterkste, dan de lift van IVO afkeuren en deze erbij halen.

Ik geef je nog een kans maar je verbruikt enige geloofwaardigheid heel snel zo.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Furious Power met zijn bw van 85 kg ...

Netjes, is de band zo glad onderop of vind ie het prettiger om de middelste noppen te pakken. Je ziet dat er iets minder snelheid is nu voor het kantelpunt. Als je hem net zo soepel onderin kunt pakken wordt het kantelpunt makkelijker omdat je hem met de eerste lift van de grond hoger krijgt.

Terug
Naar boven