Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist niet zwakke hamstrings... Eerder zwakke quads en abs ofzo. Kan het ook fout hebben.heeft dat nou met zwakke hamstrings te maken of niet? als ik zwaarder deadlift heb ik ook altijd dat me benen strekken en alles vanuit de rug trek. echt ****ed up en frustrerend is dat soms
Juist niet zwakke hamstrings... Eerder zwakke quads en abs ofzo. Kan het ook fout hebben.
Straight leg deadlift = hamstring dominante oefening. Als je dus hamstrings dus stukken sterker zijn dan je quads dan wordt een straightleg deadlift je geprefereerde positie om maximaal kracht te zetten omdat je simpelweg geen kracht hebt in je quads. Maarja, zoals ik al zei kan ik het ook fout hebben.dit klinkt tegenstrijdig als je het mij vraagt. flexie is de functie van je hamstrings, mochten deze te zwak zijn dan krijgen de quads de overhand waardoor je je benen lockt als het ware. voel dat de belasting dan ook meer over de voorkant me voet komt te vallen.
Gaat nog easy, Daster. Dat lopen met het gewicht is wel vragen om blessures, he.
farmers en yoke loop je toch ook met gewicht...
nette lift, dat rollen zou ik ook niet doen alhoewel het wel toegestaan is op een wedstrijd als ik me niet vergis?
Gaat volgens mij om het zwaartepunt. Lopen met een bar voor je lichaam is anders dan farmers naast je lichaam op yoke op je schouders. Die laatste zijn naturlijker. Als je daar nog van mag spreken met extreme gewichten.Dan lijkt het gewicht me op een meer "natuurlijke" wijze gedragen worden door je lichaam. Maar kan natuurlijk ongelijk hebben, hoor.