- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom geef jij iemand die binnen een jaar 240kg squat advies terwijl je zelf amper de helft daarvan squat?
Volgens mij heeft bijna niemand op dit forum dat bereikt binnen een jaar.
Waarom squat je op je sokken, wachten tot het een keer fout gaat natuurlijk....
Piek contractie of tewel sunstantiele potentie toch micronomische extra hypwetrofie...dat weet je toch wel?!?

nee nee.. dat is het niet! ik weet het al! je kan op een kiezel gaan staan...
that would suck... als je zelf al 140 weegte en 240 op je schouders hebt.... denk dattie je voet in gaat![]()
that would suck... als je zelf al 140 weegte en 240 op je schouders hebt.... denk dattie je voet in gaat![]()

oh hell... wat kan daar nou weer fout aan gaan gast?

Stel je voor dat er tijdens het squatten een roze schijfje van 1,25kg van de sleeve schuift en op je voet stuitert!![]()

Wat is eigenlijk de meerwaarde van bands met roeien![]()
![]()
De eindpositie is goed, maar dit is toch wel een geval dat zelfs ik zeg dat je DL wel erg lijkt op een stiff legged. Ik heb het filmpje eens stil gezet op het moment dat het gewicht van de grond gaat komen. Je staat met de benen al praktisch recht.
als de techniek wat beter is.