XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

En waarom geef jij iemand die binnen een jaar 240kg squat advies terwijl je zelf amper de helft daarvan squat?
Volgens mij heeft bijna niemand op dit forum dat bereikt binnen een jaar.

Looks good gijs :D

Phat squats!! Camera angle geeft wel beetje een vertekend beeld van de diepte.

Wat is eigenlijk de meerwaarde van bands met roeien??? :)

Piek contractie of tewel sunstantiele potentie toch micronomische extra hypertrofie...dat weet je toch wel?!?

Laatst bewerkt:
Piek contractie of tewel sunstantiele potentie toch micronomische extra hypwetrofie...dat weet je toch wel?!?

nee nee.. dat is het niet! ik weet het al! je kan op een kiezel gaan staan...

that would suck... als je zelf al 140 weegte en 240 op je schouders hebt.... denk dattie je voet in gaat :o

nee nee.. dat is het niet! ik weet het al! je kan op een kiezel gaan staan...

that would suck... als je zelf al 140 weegte en 240 op je schouders hebt.... denk dattie je voet in gaat :o

Ik zou zelf toch ook niet op m'n sokken squatten hoor.
Je ziet toch overduidelijk dat 't gevaarlijk is om op dat pas geboende parket bij G te staan trainen? :rolleyes:

Zijn we nou een keer klaar met dat gelul over sokken? :grumble:

Stel je voor dat er tijdens het squatten een roze schijfje van 1,25kg van de sleeve schuift en op je voet stuitert! :eek:

*kuch* moest denken toen ik bij verwisselen schijven een 15kg liet vallen. Precies op de nagel riem. Auw :S

Nu lig ik in een deuk bij de herinnering :D

Wat is eigenlijk de meerwaarde van bands met roeien??? :)

Vanwaar het gebruik van die smiley?

De waarde van bands bij rows zijn voor een groot gedeelte gelijk aan de waarde van bands bij squat / DL en bench. Voor de voordelen daarvan zou ik je verwijzen naar west side barbell en de talloze informatie omtrent jump stretch bands.

Om je tijd te besparen:

Om sterker te worden.

a

t*ring is wel donker geworden op youtube :S
Minder hyper extensie van de rug.
Maar nu valt me op de me heup eerst omhoog gaat is dit wel goed zo?

De eindpositie is goed, maar dit is toch wel een geval dat zelfs ik zeg dat je DL wel erg lijkt op een stiff legged. Ik heb het filmpje eens stil gezet op het moment dat het gewicht van de grond gaat komen. Je staat met de benen al praktisch recht.

De eindpositie is goed, maar dit is toch wel een geval dat zelfs ik zeg dat je DL wel erg lijkt op een stiff legged. Ik heb het filmpje eens stil gezet op het moment dat het gewicht van de grond gaat komen. Je staat met de benen al praktisch recht.

Klopt :S ik heb net even het filmpje van 140kg bekeken en die zag er volgens mij een stuk beter uit. even kijken of ik die morgen kan posten.
Maar met een normale deadlift moet je een stuk meer kunnen als stiff legged toch ? dus dan kan er over een paar weken nog weer 10 kg boven op :D als de techniek wat beter is.

Tja, dan zul je eerst moeten wennen aan die techniek. Daarbij moet je je afvragen waarom je zo lift? Soms is het omdat er een zwakte is om de juiste positie vast te houden. Ga je dan meer liften meteen als je vanuit de andere positie gaat liften?

Nee.

Uiteindelijk zul je idd meer gaan liften als je meer gebruik maakt van de benen.

Terug
Naar boven