- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
Met gewichten naast je lichaam is je rug minder gekromd dan voor het lichaam.
Gijs gadverdamme superbeest! Je ziet er een pak breder uit dan op oudere clipjes van je, huge!
Hier m'n 6x100 van vandaag (eigenlijk 8x100 maar de gast die het opnam heeft er maar 6 opgezet)Stang lager, wijder staan, tenen msch nog wat meer naar buiten want je gaat nu een beetje O volgens mij, breken bij de heupen i.p.v. bij de knieen en dieper.
Thx. Waarom stang lager? Ik dacht dat dat op zich niet zoveel uitmaakte (alleen voor het gewicht dat je uiteindelijk kan pakken). O valt mee, heb het nog ff gecheckt maar kan idd nog wat wijder. Moet inderdaad dieper.
Wat bedoel je met breken bij de heupen?
Eerst je kont naar achter en dan pas zakken.Thx. Waarom stang lager? Ik dacht dat dat op zich niet zoveel uitmaakte (alleen voor het gewicht dat je uiteindelijk kan pakken). O valt mee, heb het nog ff gecheckt maar kan idd nog wat wijder. Moet inderdaad dieper.
Wat bedoel je met breken bij de heupen?
Oly squats zijn nog altijd het beste voor je rug als je het hebt over hernia's en dergelijke. Loodrecht op de grond ftw. Maar idd, als je voorover gaat hangen kan je beter lager op de rug met de halter. Minder afstand tussen de halter en je heup = betere hefboom, meer stabiliteit en minder druk op je wervels voor zover dat iets uitmaakt op light weights.
OK, dat moet wel lukken. thx, ik ga volgende keer met je feedback aan de slag
Oly squats zijn nog altijd het beste voor je rug als je het hebt over hernia's en dergelijke. Loodrecht op de grond ftw. Maar idd, als je voorover gaat hangen kan je beter lager op de rug met de halter. Minder afstand tussen de halter en je heup = betere hefboom, meer stabiliteit en minder druk op je wervels voor zover dat iets uitmaakt op light weights.