Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sorry boven par. En je gaat op je tenen staan omdat je nog niet goed genoeg naar achteren zit.

damn :mad: naja, thx.. volgende keer maar weer proberen :)

''on your heels wade! '' :D

ja bij m'n deadlift heb ik dat probleem ook al :D denk dat m'n benen misvormd zijn door jarenlang op maxies lopen! ;)

Squat je bewust zo erg high bar?

Lekkere site dit,

vorige week voor het eerst 210 gedeadlift.
eerst 5 x 200 nog.
heerlijk, morgen mag ik weer

Pieter

Hoe krijg jij het voor elkaar je brachialis te over belasten bij het squaten? In begin had ik alleen steken in me schouders omdat ik de stang zo smal mogelijk probeerde te pakken en zo voldoende spanning in de rug te hebben. Dat werd vanzelf minder.

Is vrij normaal hoor. Naast steken in je schouders zijn er veel mensen die ook pijn in de ellebogen of brachialis krijgen (zoals ik). Dit omdat wanneer je de stang tegenhoudt (voornamelijk bij een smalle greep) tijdens het squatten, er veel spanning op komt.

Nice Tok, laatste was wel all out zo te zien !

Haha ja man.. Ik moet wat meer gaan schranzen wil ik 3x190 halen volgende week.

Hardcore, in je t-shirt! :eek:

De halter lag superk*t op m'n trui.. Ik snap nu waar jij het vaak over hebt.. Ook met bankdrukken vind ik in een trui ook superklote. Minder stabiel ofzo.

Met squaten heb ik nog geen problemen gemerkt met een trui. Maar goede tightness behouden met bankdrukken als je een trui aan hebt...vergeet het maar. :S

Terug
Naar boven