TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super hoor, zo zien we ze niet vaak.
Deadlift ga je de 1e rep bij beide sets overdreven diep alsof je in squathouding gaat. Je heupen gaan toch risen voor hij loskomt. overbodig dus. De andere 3 reps zijn perfect form.
Barbell rows. Hoef je echt niet zo perfect te doen. Ik geloof niet dat je daar de sterkste rug van krijgt. Gooi er af en toe wat platen bij en als de benen iets meewerken so be it. Op het moment dat je sterker wordt zul je zien dat je bij je opwarming perfecte vorm kan houden bij gewichten waar je eerst iets moest cheaten.
Romanians. Perfect.
Dat was om er zeker van te zijn of mijn form correct wasenige opmerking die ik zo 1 2 3 heb is de hele lift recht voor je blijven kijken, niet naar links of rechts kijken

Bedankt Gijs! Ik je tips zeker en vast onthouden voor later, nu moet ik helaas stoppen met het ijzerwereldje voor een lange tijd..Super hoor, zo zien we ze niet vaak.
Deadlift ga je de 1e rep bij beide sets overdreven diep alsof je in squathouding gaat. Je heupen gaan toch risen voor hij loskomt. overbodig dus. De andere 3 reps zijn perfect form.
Barbell rows. Hoef je echt niet zo perfect te doen. Ik geloof niet dat je daar de sterkste rug van krijgt. Gooi er af en toe wat platen bij en als de benen iets meewerken so be it. Op het moment dat je sterker wordt zul je zien dat je bij je opwarming perfecte vorm kan houden bij gewichten waar je eerst iets moest cheaten.
Romanians. Perfect.
Got it Falstyr!Beetje "cheaten" kan geen kwaad zolang het maar geen overdreven gooi en smijtwerk wordt. Schouders en armen e.d. groeien vaak beter door dat beetje "cheat".
Thnx!nette tiltechnieken heb je al voor een 15 jarige! toen ik 15 was had ik nog nooit een gewicht gezien
Ok, hier geldt hetzelfde als wat ik hierboven zei...ik ga het onthouden!G-men is right on the money. Door je heupen wat hoger te houden bij de deadlift komen je schouders voor de stang. Als je nu kijkt op je filmpje staan je schouders gelijk of achter de stang. Dat is niet je sterkste positie om te trekken. Heupen ietsje hoger, schouders over de stang.
Meer gewicht bij de barbell row en wat meer gooien mag best.
Persoonlijk vind ik je romanians te diep. De oefening is bedacht door Roemeense gewichtheffers als aanzet voor het tweede deel van de trekfase in een clean bla bla bla. Tot net onder de knie is voldoende qua diepte. Dat is het voornaamste verschil tussen een Romanian Deadlift en een Stiff Legged deadlift, de diepte. Maar je rug blijft recht, dat mag gezegd worden.
Keep training!

techniek is goed
diepte is heel goed
enige opmerking: ik zou de stang iets lager in het rack leggen, nu moet je altijd op je tenen gaan staan om hem te unracken, kost toch weer wat kracht.
goede techniek, mooie lift. Pas op dat je niet teveel je evenwicht naar achteren gooit, het lijkt soms wel of je bijna je balans verliest naar achteren.

operatie
techniek is goed
diepte is heel goed
enige opmerking: ik zou de stang iets lager in het rack leggen, nu moet je altijd op je tenen gaan staan om hem te unracken, kost toch weer wat kracht.