Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat is picture perfect techniek in mijn ogen.

• Like
Waarderingen: Loo
Het was inderdaad wel een hele mooie set met een respectabel gewicht. :thumb:

haha ik dacht eerst dat het george was toendie met zen rug naar de cam naar de bb liep :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

this made me laugh :roflol:

Vergelijk je nu mij met de kroc en met de tjok? :P

http://www.youtube.com/watch?v=nskFwxxzrHo

ik had ervoor 110kg smal gebankt 12x6. Ik zal in het nieuwe jaar is een rep out doen met 100kg.

de eerste rep gaat eigenlijk het aller soepelst elke x, daarna is me explosie kracht ver te zoeken. ziet er iemand verbeter punten?

Laatst bewerkt:
Heb ik ook met mp hoor Ivo zo tegen mijn max. Extreem sterk weer na zoveel close grips.

Vraag dan niet om commentaar als je toch maar gaat zeuren ipv er iets mee te doen. Blijf jij maar lekker aanmodderen dan luister en doe ik wat met de feed-back die ik van andere krijg welk precies hetzelfde commentaar is wat ik nu aan jouw gaf. Huilie.
Nice comeback!!

Je hebt trouwens niet echt een doorslaggevende conclusie, wat bedoelde je met je post? Meer squaten i.p.v. pullen?

Laatst bewerkt:

ik had ervoor 110kg smal gebankt 12x6. Ik zal in het nieuwe jaar is een rep out doen met 100kg.

de eerste rep gaat eigenlijk het aller soepelst elke x, daarna is me explosie kracht ver te zoeken. ziet er iemand verbeter punten?

Meeste mensen stoppen bij hun kin ongeveer tijdens het MP'en, ik denk dat je hierdoor wat explosiviteit blijft vasthouden, maar goed ik doe het ook zo en ik ook merk een snelle verlies van explosiviteit, is gewoon normaal.

Ik heb ook zeker respect voor deze man, nooit gezegd van niet.
Sterke beer.

Tijdens de lift maak je de hoek die je torso maakt tov je benen scherper waardoor de beweging die je onderrug moet maken groter wordt. Hierdoor maak je de lift zwaarder dan wanneer dit niet het geval zou zijn. Dat je je heupen niet laag hoeft te houden bij aanvang van de lift bediscussieer ik hier niet, maar ik zou proberen de hoek die je bij aanvang van de lift hebt (torso/benen) niet scherper te maken tijdens de liftoff. Dus het stijgen van je heupen synchroom met het strekken van je onderrug laten lopen.

Ik weet niet wat je 1RM is in de MP maar of het gewicht is aan de zware kant om explosief te zijn, of je bent wat vermoeid door de vele sets close grip. Wat ik zelf doe met meerdere herhalingen in de MP is de halter helemaal laten zakken en onderin even rust houden op de voorste schouderkoppen, diepe hap lucht en dan hard wegstoten. De snelheid bovenin is mede afhankelijk van de snelheid onderin. Hoe meer vaart je kunt maken onderin hoe makkelijker je hem door kunt drukken. Juist omdat je zegt dat de eerste rep met best gaat, en die druk je vanuit een dode positie onderin, zou je dat kunnen helpen wellicht. Ik zou zelf nooit 'touch en go' gaan zoals jij doet op de tweede rep in de MP.

Ik weet niet wat je 1RM is in de MP maar of het gewicht is aan de zware kant om explosief te zijn, of je bent wat vermoeid door de vele sets close grip. Wat ik zelf doe met meerdere herhalingen in de MP is de halter helemaal laten zakken en onderin even rust houden op de voorste schouderkoppen, diepe hap lucht en dan hard wegstoten. De snelheid bovenin is mede afhankelijk van de snelheid onderin. Hoe meer vaart je kunt maken onderin hoe makkelijker je hem door kunt drukken. Juist omdat je zegt dat de eerste rep met best gaat, en die druk je vanuit een dode positie onderin, zou je dat kunnen helpen wellicht. Ik zou zelf nooit 'touch en go' gaan zoals jij doet op de tweede rep in de MP.

Ja idd man daar zat ik ook aan te denken. Alleen het hoort zo makkelijker te zijn omdat je je spieren op spanning kunt zetten. Maar ik zal het es proberen.

Terug
Naar boven