Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Lee, geen idee eigenlijk, heb mezelf al een tijdje niet meer gewogen schat zo rond de 95 oid.

Ja, tis geen full rom GM hé
http://www.youtube.com/watch?v=G1Aw2wkDaO0
Filmpje is eigenlijk vanuit zo'n slechte hoek gemaakt dat je niet zoveel kan zeggen over techniek. Maar ik denk dat het toch meevalt voor een max attempt ?

Mooi recht die onderrug enige wat ik denk dat er valt te bekritiseren is dat je voeten niet recht naast elkaar staan, maar dat kan ook gewoon aan de hoek van het film zijn.![]()

(lekker aan het hitchen ook)daar zit veel meer in zie lift off ging ****ing easy volgens mij !
heb de 220kg geprobeerd maar die zat er niet in vandaag. lift off gaat bij mij altijd vrij eenvoudig, stuk vanaf de knie vind ik een stuk lastiger.
Deficit DL voor lockout verbetering? Gek je zou anders denkenmwah... rackpulls smackpulls.. vind dat altijd zo makkelijk gezegd, maar zo usefull vind ik ze persoonlijk niet voor lockout power... ik zou zelfs nog eerder gaan high reppen of touch n go deadliften dan rackpulls met als doel lockout verbetering.
deads + bands of chains.. of reversed bands wat frankie zegt.. dat zijn de betere tips. sommige mensen zweren ook bij deficit deadlifts voor verbetering van lockout, persoonlijk niet genoeg ervaring mee om een conclusie te trekken

Waarom niet usefull? Je traint toch precies het gedeelte van de beweging waar je moeite mee hebt...mwah... rackpulls smackpulls.. vind dat altijd zo makkelijk gezegd, maar zo usefull vind ik ze persoonlijk niet voor lockout power... ik zou zelfs nog eerder gaan high reppen of touch n go deadliften dan rackpulls met als doel lockout verbetering.
deads + bands of chains.. of reversed bands wat frankie zegt.. dat zijn de betere tips. sommige mensen zweren ook bij deficit deadlifts voor verbetering van lockout, persoonlijk niet genoeg ervaring mee om een conclusie te trekken
Waarom niet usefull? Je traint toch precies het gedeelte van de beweging waar je moeite mee hebt...
Deficit DL voor lockout verbetering? Gek je zou anders denken![]()
Louie Simmons zei:Pulling off a platform will build the start or finish of the deadlift regardless which portion of your deadlift is lagging.
Waarom niet usefull? Je traint toch precies het gedeelte van de beweging waar je moeite mee hebt...
m'n conditie is niet zo super dus moet niet te lang duren