Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice salieri! Techniek ziet er ook goed uit!

toch nice man. Maaruhh, woensdag wel je shirt aanhouden hoor, gekkie!

Mooi recht die onderrug enige wat ik denk dat er valt te bekritiseren is dat je voeten niet recht naast elkaar staan, maar dat kan ook gewoon aan de hoek van het film zijn. :p

Zou aan de hoek kunnen liggen, maar tzou ook goed kunnen zijn wat je zegt. Ik heb altijd het gevoel dat mn benen niet recht naast elkaar staan of dat ze in een andere hoek staan.

@Jopthelis: lekker die spieren showuhhhh :D

daar zit veel meer in zie lift off ging ****ing easy volgens mij !

en als je bands hebt: reversed band deadlift

mwah... rackpulls smackpulls.. vind dat altijd zo makkelijk gezegd, maar zo usefull vind ik ze persoonlijk niet voor lockout power... ik zou zelfs nog eerder gaan high reppen of touch n go deadliften dan rackpulls met als doel lockout verbetering.

deads + bands of chains.. of reversed bands wat frankie zegt.. dat zijn de betere tips. sommige mensen zweren ook bij deficit deadlifts voor verbetering van lockout, persoonlijk niet genoeg ervaring mee om een conclusie te trekken

ik ga wel ff een tijdje rackpullen, kijken wat het doet :) bands en chains heb ik helaas niet, deficit deadlifts worden waarsch ook moeilijk... eerst maar eens kijken wat de rackpulls uithalen. thx voor de tips!

mwah... rackpulls smackpulls.. vind dat altijd zo makkelijk gezegd, maar zo usefull vind ik ze persoonlijk niet voor lockout power... ik zou zelfs nog eerder gaan high reppen of touch n go deadliften dan rackpulls met als doel lockout verbetering.

deads + bands of chains.. of reversed bands wat frankie zegt.. dat zijn de betere tips. sommige mensen zweren ook bij deficit deadlifts voor verbetering van lockout, persoonlijk niet genoeg ervaring mee om een conclusie te trekken
Deficit DL voor lockout verbetering? Gek je zou anders denken:)

Waarom niet usefull? Je traint toch precies het gedeelte van de beweging waar je moeite mee hebt...

Waarom niet usefull? Je traint toch precies het gedeelte van de beweging waar je moeite mee hebt...

En toch heeft dat vaak juist geen carry-over.. Het (neurologische) bewegingspatroon is gewoon niet hetzelfde. Daarom hebben deadlifts met bands vaker meer carry over.

Goeie lift-off power heb jij!

Deficit DL voor lockout verbetering? Gek je zou anders denken:)

hier:
Louie Simmons zei:
Pulling off a platform will build the start or finish of the deadlift regardless which portion of your deadlift is lagging.

heeft iets te maken met dat je lichaam leert langer kracht te leveren (ik zeg het niet goed, maar je begrijpt me vast wel)

wat matthieu zegt

Terug
Naar boven